رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/04/14 Thursday - 2024 04 July الخميس ، 28 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-17 06:13 شماره خبر : 5774 https://diyareaftab.ir/short/NYRb1 0
دبیر شورای ائتلاف استان مرکزی:

دبیر شورای ائتلاف استان مرکزی گفت: رئیس جمهور آینده عدالت را سرلوحه خود قرار دهد، به درد مردم بخورند و حلال مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه باشد.

حبیب احتشامی‌نیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات و شاخصه‌های رئیس جمهور تراز از نگاه امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و در مقایسه با شهید رئیسی، شهید رجایی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند، حضور مردم نشان قدرت، عزت، پشتوانه نظام و سربلندی و اقتدار انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: حضور مردم در انتخابات یک ادای دین شرعی و اخلاقی است، لذا مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت مردم در انتخابات فرمودند «این امر یک امتحان الهی است و آن هم امتحان الهی که بسیار مهم و حیاتی است».

دبیر شورای ائتلاف استان مرکزی در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور انتخابی توسط مردم عنوان کرد: حضور در انتخابات بیانگر مردمی بودن نظام و اتکای نظام اسلامی به رای مردم و پشتوانه خدمت‌گزاری بهتر مسئولان آینده در اداره کشور هست، لذا مقام معظم رهبری فرمودند «حماسه انتخابات مکمل بدرقه شهیدان خدمت است».

وی ادامه داد: ملاک‌های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی باید فعال، پرکار، شبانه‌روز نشناسد، مردمی باشد، معتقد به مبانی انقلاب، مدیر و با امام باشد، سرشار از امید و اعتقاد به توانمندی داخلی باشد.

احتشامی‌نیا تصریح کرد: رئیس جمهور و خدمت‌گزار ملت باید به اقتصاد مقاومتی و خودکفایی داخلی اعتقاد داشته باشد و به جوانان میدان بدهد، جوان محور باشد، قدر جوانان را بیشتر بداند از مدیریت جوانان بهره کافی ببرند همانند سیدالشهدای خدمت ابراهیم رئیسی که با تلاش تیم جوان و تازه نفس بسیاری از مشکلات کشور را حل کردند.

وی ادامه داد: شهیدان رجائی و رئیسی بهترین الگوی انقلابی و اسلامی در بحث محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفین جامعه بودند.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور آینده باید عدالت را سرلوحه خود قرار دهند، به درد مردم بخورند و حلال مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه باشند تا صعود ملت غیور ایران به سمت قله شتاب بگیرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار