رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/04/12 Tuesday - 2024 02 July الثلاثاء ، 26 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-31 08:47 شماره خبر : 6066 https://diyareaftab.ir/short/4POv3 0
مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی:

مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی گفت: شاخصه‌های شهید رئیسی می‌تواند الگوی مهمی برای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ زهرا غفاری در گفتگو با خبرنگار« نار خبر»؛ گفت: در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، لازم است شاخصه‌های فرد اصلح را بشناسیم.


وی افزود: برای انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، توجه به شاخصه‌های آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی می‌تواند راهگشا باشد.


مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی گفت: بعد ار شهادت آیت‌الله ریسی ۳۳ کشور عزای عمومی اعلام کردند، برخی کشور‌ها گفتند که استفاده از شعار‌های تند و خصمانه می‌تواند باعث تشدید دشمنی‌ها شود، اما دولت آقای رئیسی نشان داد که موضع‌گیری قاطعانه و شجاعانه در برابر دشمنان می‌تواند موجب افتخار و حمایت عمومی شود.

وی یادآور شد: شهید رئیسی دولت را در شرایط اقتصادی بحرانی و با خزانه‌ای خالی تحویل گرفت. وی با قاطعیت در برابر فشار‌های خارجی‌ایستاد و توافق برجام را نپذیرفت. ‌شهید رئیسی باور داشت که برای درک مشکلات مردم باید به میان آن‌ها برود و از نزدیک با درد‌ها و مشکلاتشان آشنا شود، بنابراین تأکید داشت که نمی‌تواند تنها از پشت میز مدیریتی به مسائل کشور رسیدگی کند.

غفاری بیان کرد: رئیس‌جمهور نه تنها باید مردم کشور خود را همراه کند، بلکه باید تلاش کند تا تمام جهان را نیز با خود همراه سازد. این امر با ایجاد دیپلماسی فعال، تقویت روابط بین‌المللی، و نشان دادن تصویری مثبت از کشور در سطح جهانی ممکن می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی در ادامه گفت: شاخصه‌های شهید رئیسی می‌تواند راهگشای مهمی برای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری باشد.


غفاری گفت: شهید رئیسی در تصمیم‌گیری‌های خود شجاع و قاطع بود و بدون تردید اقدام به تصمیماتی می‌کرد که برای کشور و مردم مفید بودند.


وی در پایان عنوان کرد: شاخصه‌ها می‌تواند معیار‌هایی باشد که مردم در انتخاب رئیس‌جمهور بعدی مد نظر قرار دهند تا فردی با ویژگی‌های مشابه، که بتواند کشور را به سوی پیشرفت و توسعه هدایت کند، انتخاب شود.

انتهای خبر/

 

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار