رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/04/17 Sunday - 2024 07 July الأحد ، 1 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-14 07:56 شماره خبر : 6484 https://diyareaftab.ir/short/VWBwb 0
عضومجلس خبرگان رهبری:

عضومجلس خبرگان رهبری گفت: از نظر اسلام ملتی که روی پای خود بایستد به عزت خواهد رسید مگر ما نبودیم که آمریکا و صدام را شکست دادیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله محسن اراکی شامگاه چهارشنبه در میان حامیان انقلابی سعید جلیلی در مسجد الزهرای اراک  گفت: امروز با مناظراتی که در صدا و سیما انجام می‌شود دو جریان عزت در مقابل جریان خفت وجود دارد که باید مردم با بصیرت آن را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: در جریان خفت با اعتماد به نفس می‌گویند دشمن چنین می‌گوید باید تسلیمشان شویم تا معیشت مردم تضمین شود در صورتی که رزق اصلی دست خداوند متعال است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: یکی از عوامل رشد اقتصادی جوانی جمعیت است لذا کارشناس جمعیت در دولت روحانی باعث کاهش رشد جمعیت شدند.

اراکی افزود: در دولت هاشمی رفسنجانی امکانات فاسد در اختیار مافیان فاسد بود، لذا با پشت کار و معرفی فاسدان دولت شهید رئیسی بیش از 9 هزار کارگاه و شرکت را احیا کرد و آنچنان کارخانه‌ها رونق گرفتند که همچنان در برخی از کارخانجات مشکل کمبود کارگر وجود دارد.

وی تصریح کرد: در دولت لیبرال روحانی وزیر امور خارجه‌اش در برجام گفت هرچه طرف مقابل می‌گوید باید بپذیریم برای اینکه آنها راضی شوند تا عزت ایران و ایرانی را زیر پا له کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در دولت خدمت شهید رئیسی سیاست خارجه با پرچمداری شهید دیپلماسی حسین امیرعبداللهیان در دولت پرعظمت و جهادی شهید رئیسی شکل گرفت و باعث عظمت ملت ایران شد.

محسنی اراکی گفت: از نظر اسلام ملتی که روی پای خود بایستد به عزت خواهد رسید مگر ما نبودیم که آمریکا و صدام را شکست دادیم این استقامت جریان مقاومت با مدیریت شهید قاسم سلیمانی اتفاق افتاد که اگر وجود سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی در منطقه نبود الان معلوم نبود داعش در کدام شهر مستقر بود.

وی بیان کرد: پزشکیان در مناظره زنده با سعید جلیلی گفت اگر اف‌ ای تی اف و برجام نباشد ایران هیچ وقت به ثبات منطقه نخواهد رسید، و لذا هیچ راهی جز این برنامه وجود ندارد.


عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تکیه بر توان داخلی را نمی‌پذیرند و فقط چشمشان به اروپا و برجام دارند، توان داخلی را قبول ندارند و متخصصان داخلی را نمی‌پذیرند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار