رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/04/17 Sunday - 2024 07 July الأحد ، 1 محرّم ، 1446
ساعت
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اجرای طرح شهید عجمیان در ۱۵۰ مدرسه استان مرکزی خبر داد و گفت: در این مسیر آموزش ۲۴ هزار دانش آموز در قالب درس آمادگی دفاعی هدف‌گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سردار مرتضی عمومهدی امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به طرح شهید عجمیان گفت: یکی از طرح‌های مهم در مدارس کشور اجرای طرح شهید عجمیان است که با محوریت گروه‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی و مشارکت همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش از جمله نوسازی مدارس در سطح استان انجام می‌شود.

 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: هدف از اجرای طرح شهید عجمان شاداب‌سازی، بهسازی و مرمت مدارس با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهرها است و به فصل الهی این طرح در استان مرکزی به زودی آغاز خواهد شد.

 

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ گروه جهادی در سطح بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی در راستای اجرای طرح شهید عجمیان نقش آفرینی می‌کنند و ۱۵۰ مدرسه در مرحله اول هدف‌گذاری شده است.

 

سردار عمومهدی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان هسته‌های اصلی امید در جامعه هستند، افزود: بسیج دانش‌آموزی یک مجموعه ارزشی و انسان‌ساز است که در راستای تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند.

 

وی تاکید کرد: جهاد امیدآفرینی یکی از رسالت‌های بسیج دانش‌آموزی است و با توجه به اینکه ما همه دانش‌آموزان را بسیجی می‌دانیم و لذا کار این عزیزان در اجرای برنامه‌های فرهنگی هدفمند و اثرگذار بسیار سخت و حساس است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: خوشبختانه بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی عملکرد بسیار مطلوبی در سطح کشور دارد که کسب رتبه برتر در حوزه راهیان پیشرفت و آموزش ۲۴ هزار دانش‌آموز در قالب درس آمادگی دفاعی در سالجاری نشان از پویایی این مجموعه دارد که باید استمرار داشته باشد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار