رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/04/17 Sunday - 2024 07 July الأحد ، 1 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-14 10:14 شماره خبر : 6481 https://diyareaftab.ir/short/VvQmO 0
امام جمعه نراق:

امام جمعه نراق گفت: حضور حداکثری مایه پیشرفت، اقتدار، شکوه و عظمت ایران است و این را بدانند که حضور مردم در پای صندوق رأی سیلی محکمی به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مشهودعین‌لو، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هستیم و جا دارد از همه مردمی که در هشتم تیرماه پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و در این حماسه بزرگ شرکت کردند تقدیر و تشکر کنیم و امیدوار هستیم در پانزدهم تیرماه با حضور حداکثری نقش هنرمندانه‌ای بر صفحه‌ی انقلاب جاری کنند.

عین‌لو افزود: اهمیت دور دوم انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته خیلی بیشتر هست، زیرا آنچه که در انتخابات اولویت دارد حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح است.

وی بیان کرد: در انتخابات باید بیش از ۵۰ درصد مردم در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند ولی متاسفانه در دور اول ۶۰ درصد از مردم شرکت نکردند.

امام جمعه نراق عنوان کرد: هر رأی که به صندوق می‌اندازیم رأی به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مایه سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عین‌لو اظهار کرد: حضور حداکثری مایه پیشرفت، اقتدار، شکوه و عظمت ایران است و این را بدانند که حضور مردم در پای صندوق رأی سیلی محکمی به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که در مرحله دوم باید مدنظر قرار دهیم انتخاب فرد شایسته و اصلح است که دارای خصوصیاتی ازجمله خستگی‌ناپذیر، کارآمد، مفید، شبانه روز تلاش کردن برای حل مشکلات مردم و انجام خدمت خالصانه باشد.

امام جمعه نراق تصریح کرد: به کسی رأی ندید که خودش و مشاورینش با آرمان‌های انقلاب و امام راحل مخالفت کنند.

عین‌لو بیان کرد: متاسفانه بعضی از افراد از روی لج و لجبازی به افراد غیر شایسته رأی می‌دهند، فلذا مردم در پیشگاه خداوند و آیندگان مسئول هستند.

وی عنوان کرد: اگر فرد ناصالحی سکان جامعه  را به‌عهده بگیرد، تمام زحمات خالصانه شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی به باد خواهد رفت و آرمان‌های شهدا فراموش می‌شود.

امام جمعه نراق اظهار کرد: در این دوره از انتخابات با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی فرد صالح، شایسته و اصلح را به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که کشور را مقتدر و در مقابل دنیا سرافراز کند.

عین‌لو خاطرنشان کرد: سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به انتخاب فرد صالح و شایسته وابسته است و وعده من و شما روز جمعه ۱۵ تیرماه در پای صندوق‌های رأی به امید کشوری امام زمانی و مقتدر است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار