رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/04/12 Tuesday - 2024 02 July الثلاثاء ، 26 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-18 13:19 شماره خبر : 5809 https://diyareaftab.ir/short/4Oabb 0
امام جمعه موقت اراک:

امام جمعه موقت اراک گفت: اگر می‌خواهید شاخص‌های رئیس‌جمهور آینده را بدانید، شهید رئیسی آن را مشخص می‌کند که خدمت‌گزار مردم باشد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی‌پور، ظهر جمعه ۱۸ خردادماه، در خطبه‌های نماز جمعه، در مصلای بیت‌المقدس اراک، ضمن آرزوی سلامتی و پیروزی همه‌ی مسلمانان جهان، همه‌ی مردم را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: کلید موفقت همه‌ی ما در اخلاص است.

وی، افزود: قدم برداشتن به سوی کمال یکی از مهم‌ترین اهداف آفرینش و رستگاری انسان‌هاست.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: با وجود اتفاقات گوناگون و شرایط فراهم‌ بودن انواع گناه، زندگی سعادتمند در دنیا نیاز به سرمایه دارد که آن سرمایه ایمان و تقوا است.

حسینی‌پور عنوان کرد: بسیاری از آبادانی‌ها و پیشرفت‌ها به‌واسطه خیرخواهی و نصیحت است، اما بسیاری از خرابکاری‌ها و سست کردن‌ها با حرف و کلام نامربوط و تضعیف‌کننده است.

وی ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج امام‌ علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: ازدواج را مهم بشمارید زیرا موجب ایجاد برکتی فاضلانه از جانب خداوند بر زندگی می‌شود.

امام جمعه موقت اراک خاطرنشان کرد: هر کسی که بخواهد موضوع فلسطین و غزه درک کند باید بداند قصد رژیم غاصب صهیونیست گرفت و تسلط بر کل دنیاست.

حسینی‌پور تصریح کرد: به خواست خداوند اسلام پیروز است و همه ظالمان جهان به‌زودی نابود می‌شوند و آنچه می‌ماند قرآن و تشیع است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری پیرامون خدمات رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بیان کردند که دلم سوخت در زمان حیات شهید رئیسی خدماتشان نه‌تنها مطرح نشد و بلکه او را آزردند.

امام جمعه موقت اراک عنوان کرد: همه‌ی ما در انتخابات پیش‌رو با قدرت شرکت خواهیم کرد تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمن بکوبیم.

حسینی‌پور اظهار کرد: اگر می‌خواهید شاخص‌های رئیس جمهور آینده را بدانید، شهید رئیسی آن را مشخص می‌کند که خدمت‌گزار مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم باهمه‌ی فراز و نشیب‌ها از ولایت‌فقیه حمایت می‌کنند تا پرچم رهبری را به دست امام زمان(عج) تقدیم کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار