رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/04/12 Tuesday - 2024 02 July الثلاثاء ، 26 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-18 08:19 شماره خبر : 5795 https://diyareaftab.ir/short/eR03A 0
نماینده سابق مردم خمین در مجلس شورای اسلامی:

نماینده سابق مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با یک مشارکت آگاهانه از روی دقت شخصی را انتخاب کنند که روش و منش شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را ادامه دهد.

علیرضا نظری، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در رابطه با مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شاخص‌های رئیس جمهور منتخب گفت: جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی است، انتخاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بدین صورت که همه دشمنان و دوستان انقلاب چشم‌های خود را به میزان مشارکت دوخته‌اند، که آیا مردم با همه فشارها، محدودیت‌ها و دشمنی دشمنانی تا چه میزان حاضر هستند پای کار نظام و انقلاب کنار مسئولان باشند تا این انقلاب بتواند از گردانه‌های پر فراز و نشیب عبور کند.

وی افزود: بنابراین حضور و مشارکت بالا و گسترده مردم به شکلی موجب خوشحالی دوستان و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی در سراسر جهان است و کاهش مشارکت مردم در واقع به شکلی موجب دلگرمی و امید بخشی به دشمنان است. لذا اصل مشارکت در انتخابات امری بسیار مهم و حیاتی است که طی چهل و پنج سال گذشته نیز همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

نماینده سابق مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه بعد از استقرار دولت سیزدهم به دلیل کساد و رکودی که در بخش‌های مختلف سیاست خارجی، عرصه‌های اقتصادی و بخش‌های مختلف کشور وجود داشت بیان کرد: یک حرکتی در کشور آغاز شد، گرچه تداوم پیدا نکرد و کمتر از چهار سال دولت سیزدهم با شهادت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان این حادثه رقم خورد ولی مردم باید با نوع انتخاب خود کاری را انجام دهند تا جریانی که این کارها را در دست گرفته‌اند، قدم‌های بزرگی برداشته و آینده امید بخشی را برای کشور رقم زده است بتواند در ادامه راه نیز همان مسیر را طی کنند و با توکل بر خدا انقلاب از گردنه‌های پر فراز و نشیبی که در موضوع اقتصاد، معیشت و رفاه مردم با آن مواجه بودند از این مسیر عبور کند.

نظری عنوان کرد: در دولت سیزدهم هزار مجموعه تولیدی فعال و رشد خوب اشتغال در سطح کشور به وجود آمد و مبارزه جدی با بیکاری شکل گرفت و نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران در تحولات اساسی جهانی و منطقه‌ای و حرکت جبهه مقاومت در بحث ریشه‌کن کردن رژیم کودک‌کش صهیونیستی در منطقه و حرکت روبه رشد تراز تجاری کشور که اتفاقات خوبی نیز رخ داده و ترانزیت کالا از شمال به جنوب که جزوه تحولات بزرگی است که آغاز و در شرف تکمیل شدن است.

وی خاطرنشان کرد: این مسائل ذکر شده بسیار مهم است که اگر در انتخاب مردم توجه شود و یک دولتی سرکار آید که با همین سبک، روش و منشی ادامه دهد، کشور با سرعت بیشتری از این مراحل سخت عبور خواهد کرد و مردم نیز طعم خدمت صادقانه را در کشور خواهند چشید.

وی ادامه داد: اگر مردم در انتخاب خود بی‌دقتی کنند و با عدم مشارکت خود و یا مشارکت از روی بی‌دقتی کاری کنند که دوباره جریان فکری که کشور را سال‌ها معطل نگه داشته بود به طوریکه آب خوردن مردم را نیز به مذاکرات، برجام و FATF گره زده بود و گرفتار این نوع تفکر شویم حتما هم در مسائل داخلی و بین‌المللی و منطقه‌ای آسیب خواهد دید و خسارت انتخاب نادرست هم برای کشور و هم منطقه خواهد بود.  

نماینده سابق مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: بنابراین بحث مشارکت بالای مردم مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نیز هست و مورد تأکید قرار می‌دهیم و مردم نیز با یک مشارکت آگاهانه از روی دقت شخصی را انتخاب کنند که روش و منش شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را ادامه دهند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار