رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/04/14 Thursday - 2024 04 July الخميس ، 28 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-11 10:33 شماره خبر : 6416 https://diyareaftab.ir/short/Vpong 0
نماینده مردم تهران در مجلس:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جلیلی ۳۵ سال در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی فعالیت داشته است که نشان از تجربه و تخصص بالای وی در این زمینه می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ ‌امیر حسین ثابتی شامگاه یک‌شنبه در اجتماع انتخاباتی مردم ساوه اظهار کرد: سعید جلیلی از مسائل و مشکلات کشور مطلع هستند.

وی افزود: جلیلی ۳۵ سال در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی فعالیت داشته است که نشان از تجربه و تخصص بالای وی در این زمینه دارد.

ثابتی در ادامه گفت: با این تجربه چندین ساله میدانی وی در سیاست خارجی نیازی به آشنایی مجدد با مشکلات کشور ندارد.

عضو کارگروه سایه دولت جلیلی بیان کرد: تأکید بر اهمیت حمایت جامع از مردم در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، از جمله مسکن، اشتغال و سایر زمینه‌ها از اقدامات وی است.

وی هنچنین یادآور شد: وظیفه‌ی اساسی دولت، فراهم کردن شرایط مناسب برای رفاه و پیشرفت طبقات پایین جامعه است و هر مسئولی که انتخاب می‌شود باید میدانی وارد کار شوند زیرا با پشت میز نشینی و امضاء مشکلات حل نمی‌شود.


ثابتی با اشاره به یکی از اقدامات جلیلی تصریح کرد: جلیلی در سال ۱۳۸۶ جایگزین آقای لاریجانی در دبیرخانه شورای عالی امنیت‌ ملی شد و هزینه‌های دبیرخانه این شورا را به یک دهم کاهش داد و این کار در صورتی انجام شد که حقوق هیچ کارمندی کاهش پیدا نکرد.

وی در خصوص سفر‌های جلیلی گفت: وی با هواپیمای عمومی به سفر‌های کاری رفته و به جای هتل در سفارت خانه اسکان داشتند و با روی کار آمدن‌شان از اسراف در کشور جلوگیری شده و این هزینه‌ها صرف حل مشکلات کشور می‌شود‌.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تعامل‌شان به شدت بالاست، وی در بسیاری از زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فعالیت داشته است و می‌تواند راهکار‌های مؤثری ارائه دهد.

ثابتی در ادامه تأکید کرد: به هیچ عنوان کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند ضد انقلاب نام نبریم بلکه با توضیحات در مورد اهمیت شرکت در انتخابات، تأثیرات آن بر زندگی روزمره، و نقش فعال در تعیین سرنوشت کشور آن‌ها را ترغیب نماییم تا پای صندوق‌های رای بروند.


وی گفت: نسبت به عملکرد آقای جلیلی‌ امیدوار هستیم، اگر هر کس با هر نوع اعتقادی به شناخت درست و اصلی آقای جلیلی برسد قطعاً به وی رای می‌دهد و باید سؤالات مردم را درباره آقای جلیلی پاسخ دهیم.



جلیلی ۳۵ سال تجربه دیپلماسی دارد
جلیلی ۳۵ سال تجربه دیپلماسی دارد
جلیلی ۳۵ سال تجربه دیپلماسی دارد
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار