رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/04/14 Thursday - 2024 04 July الخميس ، 28 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-11 07:54 شماره خبر : 6402 https://diyareaftab.ir/short/4PO8a 0
نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خود مردم هستند که با رای دادن و شرکت در انتخابات سرنوشت چهار ساله خود را رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سبزی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در رابطه با حضور پر شور مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: در واقع حضور مردم در انتخابات، شرکت در اهمیت دادن به سرنوشت خود مردم است. خود مردم هستند که با رای دادن و شرکت در انتخابات سرنوشت چهار سال خود را رقم می‌زنند.

وی افزود: اکنون تعیین رئیس جمهور آینده کشور در مرحله اول انجام نشده و این طور نیست که بگوییم یک مرحله شرکت کردیم و کافی است و دیگر نیازی به شرکت در مرحله دوم و انتخاب ما نیست.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنابراین حضور حداکثری مردم پیامی به خارج از کشور و دشمنان ایران اسلامی است که پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. مردم مستقل هستند و این خود مردم هستند که تصمیم می‌گیرند در این انتخابات متعدد کشور شرکت کنند به دلیل اینکه در دنیا کمتر کشوری وجود دارد که این همه انتخابات را برگزار کنند.

سبزی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود، بالاخره دلگرم و امیدوار باشند و ندای رهبری را لبیک گویند و در پای صندوق‌های اخذ رأی گیری حضور پیدا کنند.

وی عنوان کرد: بالاخره کسی خارج از کشور نمی‌آید که برای کشور کاری انجام دهد و باید با دست‌های خودمان مشکلات درونی کشور را حل کنیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحث اهمیت انتخابات در واقع این روزها خود را نشان می‌دهد در ضمن اینکه این دو کاندیدی که به مرحله دوم آمده‌اند اصل شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

سبزی خاطرنشان کرد: دو کاندید از دو تفکر در دور دوم انتخابات هستند که یک تفکر ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی و تفکر دیگری ادامه دهنده دولت دوازدهم است و مردم نباید گذشته را فراموش کنند و با آگاهی بیشتر فرد اصلح را انتخاب کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار