رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/02/18 Tuesday - 2024 07 May الثلاثاء ، 28 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-08 00:05 شماره خبر : 4843 https://diyareaftab.ir/short/enl7v 0
وصیت‌نامه شهید «عین‌الله رجبی (نیستانی)»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «عین‌الله رجبی (نیستانی)» آمده است: جبهه‌ها و سنگرها که همان مساجد هستند را خالی نکنید و از همه می‌خواهم که از امام امت پیروی مطلق کنید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام عین‌الله رجبی (نیستانی) در یکم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۴۷ در روستای چنگیزین اراک به دنیا آمد، فرزند ششم خانواده بود، اهل مطالعه و ورزش بود و در اجرای فنون کشتی مهارت داشت، در عملیات کربلای۴، کربلای۵ و والفجر۱۰ شرکت کرد، سرانجام در مرحله دوم عملیات والفجر۱۰ با یاری آرپی جی زن، یا علی گویان از جای برخاست با قدم‌هایش زمین را شرمنده می‌کرد. نارنجک در دست چون کوه مصمم و استوار قدم برمی داشت. خاکستر و دود از سنگر تیربار با موشک آرپی جی و نارنجک به هوا رفت. اما نارنجکی که روی کمرش بسته بود، هدف گلوله دشمن قرار گرفت و روح بلندش به معشوق پیوست.

عین‌الله نوجوان در تاریخ ۲۶ اسفند۱۳۶۶ به شهادت رسید و پس از چند روز پیکر مطهرش را به اراک انتقال دادند.  

بخشی از وصیت‌نامه شهید: از تمامی عزیزان می‌خواهم که در تمام لحظات خدا را فراموش نکنید و در تمام کارها نیت خود را خالص برای خدا کنید و جبهه‌ها و سنگرها که همان مساجد هستند را خالی نکنید و از همه می‌خواهم که از امام امت پیروی مطلق کنید و قدر او را بدانید و مبادا او را تنها بگذارید.

مساجد همانند جبهه‌ها و سنگرها هستند

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار