رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-18 10:53 شماره خبر : 5123 https://diyareaftab.ir/short/enlPQ 0
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: بسیج سازندگی در اجرای بسیاری از پروژه‌های که در روستاها در راستای محرومیت‌زدایی انجام می‌شود، در کنار جهاد کشاورزی است.

علی صفری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیارآفتاب»؛ ضمن تبریک سالروز تاسیس بسیج سازندگی گفت: رویکرد دولت، هماهنگی با بسیج برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است، در همین راستا همه تلاش‌ها مخلصانه، جهادی و یکپارچه را در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم ارج می‌نهیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در بسیاری از پروژه‌های در کنار جهاد کشاورزی است بیان کرد: پروژه‌های مشترک زیادی در حوزه آب و خاک با بسیج سازندگی داریم که در طراحی و اجرا اقدامات مهمی انجام پذیرفته است، در همین راست کانال‌ها و استخرهای ذخیره آب در روستاهای استان مرکزی طراحی و برنامه‌ریزی و بهره‌برداری شده که در سال گذشته حدود ۳۰ استخر ذخیره آب در استان با همکاری بسیج سازندگی استان احداث شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی عنوان کرد: امسال هم در قالب قرارگاه امام حسن(ع) تفاهمنامه‌ای در بحث آب و خاک، لایروبی قنات، کانال‌ها و استخرهای ذخیره آب با اعتباری بالغ‌بر 400 میلیارد تومان در دست اقدام داریم.

صفری تصریح کرد: اقدامات مشترکی که با بسیج سازندگی در بحث پرژه‌ها در دست اقدام و بهره برداری داریم شامل اجرای ۱۲ پروژه و قنات است که این پروژه به صورت کامل اجرا شده است و حدود ۱۹ پروژه هم عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

وی اظهار کرد: جهاد سازندگی هم در تلاش مضاعف برای کمک به دولت است و آن درصدی که تعهد کرده‌ایم را به صورت تخصصی انجام خواهیم داد.

صفری ادامه داد: بخش دیگر فعالیت‌ها در خصوص اقدامات گروه‎‌های جهادی در بخش کشاورزی و سازندگی برای محرومین با اجرای عملیات ساخت مسکن برای محرومان است که پروژه‌های هم در بخش بهره‌برداری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: مهم نیست در کجای جبهه نبرد با دشمن باشیم مهم این است که هر کسی با تخصص خود در این نبرد تمدنی ایفای نقش کند تا دل محرومان و مظلومان شاد شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار