رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/04/14 Thursday - 2024 04 July الخميس ، 28 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-03 11:44 شماره خبر : 6171 https://diyareaftab.ir/short/NgaXk 0
یادداشت؛

اصل حضور در انتخابات تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هر اقدامی موجب تقویت، اقتدار، قوت نظام اسلامی ‌باشد عمل صالح و یک تکلیف شرعی محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری«دیارآفتاب»، حیدر جهان‌بخشی در یادداشتی به‌مناسبت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نوشت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و عالی‌ترین تکریم ملت ما این است که جمهوری اسلامی زمینه حاکمیت ملی را با انتخابات فراهم کرده است،  شکر این نعمت بزرگ به این است که در انتخابات پای صندوق‌های رای حاضر شویم و از این فرصت بزرگ استفاده کنیم تا در سرنوشت آینده کشور سهیم باشیم.

 یکی از توصیه های امام‌خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران این است که در تمام انتخابات در صحنه باشند چه بسا که در بعضی مقاطع عدم حضور و مسامحه گناه کبیره است.

اصل حضور در انتخابات تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هر اقدامی موجب تقویت، اقتدار، قوت نظام اسلامی ‌باشد عمل صالح و یک تکلیف شرعی محسوب می‌شود.

دشمنان با استفاده از حربه‌های مختلف تلاش می‌کنند ملت مومن و انقلابی در صحنه انتخابات حضور پرشور نداشته باشند و با کتمان پیشرفت‌ها و اختلاف‌افکنی، مردم را از حضور حداکثری دلسرد می‌کنند اما ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند تا پای جان در صحنه‌های مختلف حضور دارند و از آرمان‌‌های انقلاب و شهدا پیروی می‌کنند.

بنابراین شرکت در انتخابات ریاست‌ جمهوری خصوصا بعد از شهادت رئیس‌ جمهور ولایت‌مدار و انقلابی  یک عمل انقلابی و جهادی که دارای ارزش معنوی اخلاقی و سیاسی است.  

حضور در انتخابات  مخالفت با وسوسه‌های شیطان درون و بیرون است پس همت کنیم با غلبه به وسوسه‌های شیطان درون ومخالفت با دسیسه‌های شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست‌ها، برای تقویت امانت الهی  که با صبر و استقامت و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای پیشرفت‌های چشمگیری داشته است به تکلیف الهی خود عمل نماییم.

ما وظیفه داریم با انتخاب فردی اصلح برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی  و برطرف کردن مشکلات پیش‌رو، علاقمندان به انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف شوم خود مایوس نمایم.

شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی در مدت سه سالی که ریاست جمهوری را در اختیار داشت با ولایت‌پذیری، تلاش شبانه‌روزی و خدمت صادقانه اقدامات شاخصی را در حوزه‌های مختلف برای کشور به ارمغان آورد و نشان داد که می توان با مدیریت جهادی بر مشکلات فایق آمد و این می‌توان الگوی خوبی باشد برای مردم که در انتخابات پیشرو نامزدی را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده مسیر شهدای خدمت باشند تا کشور از مسیری که شهید رئیسی ترسیم کرده است، خارج نشوند و با قدرت به همان مسیر ادامه دهد تا شاهد ایرانی قوی در همه حوزه‌ها باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار