رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-28 11:31 شماره خبر : 4744 https://diyareaftab.ir/short/Vd0E6 0
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی:

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: کاهش جمعیت از اهداف دشمنان اسلام است که نقشه‌های شوم آن‌ها منجربه پیری جمعیت امت اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ پروین مفتح‌زاده، صبح امروز، در آئین قرعه‌کشی ۹۰۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهر جدید امیرکبیر که در اراک با حضور مسئولان ارشد استان مرکزی و نمایندگان متقاضیان، برگزار شد، گفت: استان مرکزی یکی از چهار استان پیر کشور است و با توجه و صنعتی بودن این استان، قابلیت افزایش جمعیت را دارد.

وی افزود: در دولت سیزدهم قانونی با عنوان طرح جوانی جمعیت تصویب شد که مقرر شد به خانواده‌هایی که فرزند سوم خود و بیشتر از آن را به دنیا بیاورند زمین رایگان دریافت می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی بیان کرد: در استان مرکزی ۹۰۰ قطعه زمین‌ با متراژ ۲۰۰ متر در شهر جدید امیرکبیر آماده تحویل به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت است.

مفتح‌زاده عنوان کرد: برای جوان‌سازی استان مرکزی نیاز به حمایت و هوشیار‌سازی بیشتر مردم داریم که باید هم خود مردم جامعه به هم کمک کنند و هم دولت حمایت‌های خود را برای جوانی جمعیت افزایش دهد.

وی اظهار کرد: مسئولان کشور باید به عهد خود وفادار باشند و اگر قولی به مردم می‌دهند در زمان مشخص شده آن را عملی کنند، فلذا باید به هم اعتماد داشته باشیم تا زمینه رشد و شکوفایی در کشور افزایش یابد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: کاهش جمعیت از اهداف دشمنان اسلام است که نقشه‌های شوم آن‌ها منجربه پیری جمعیت امت اسلامی می‌شود.

مفتح‌زاده تصریح کرد: با جنایت‌های بی‌شمار رژیم منحوس صهیونیستی، نسل‌کشی بی‌شماری در غزه اتفاق افتاده است که در واقعیت از نسل امت اسلامی کاسته می‌شود و با آگاهی از این موضوع باید به فکر باشیم که نسل مسلمانان را با تولد انسان‌های پاک افزایش دهیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار