رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-11 11:04 شماره خبر : 5023 https://diyareaftab.ir/short/NgovM 0
به‌مناسبت دهه کرامت؛

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: به‌مناسبت دهه کرامت، ۱۰ جشن محله‌ای در ۱۰ محله شهر اراک و همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

محمود افتخاری فرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ از اجرای جشن‌های محله‌ای با عنوان (کرامت محله) از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت حضرت امام رضا(ع) در ۱۰ محله شهری و فرهنگسرای شهر خبر داد.

وی افزود: جشن کرامت محله با حضور هنرمندان مطرح استانی و از روز بیست و یکم اردیبهشت ماه همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: همزمان با جشن‌های محله‌ای، هر روز از ساعت ۱۷ نیز در فرهنگسرای شهر ویژه برنامه جشن دهه کرامت برگزار خواهد شد و شهروندان می‌توانند طی این دهه همه روز در این ویژه برنامه نیز بصورت رایگان شرکت نمایند.

افتخاری فرد در پایان خاطر نشان ساخت: تمام تلاش مجموعه شهرداری علی‌الخصوص سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک فراهم آوردن برنامه‌های شاد و مفرح در کنار اقدامات فنی و عمرانی و… خواهد بود و امیدواریم بتوانیم با اجرای این ویژه برنامه‌ها لحظات شاد و مهیجی را برای شهروندان اراکی‌ها رقم بزنیم.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار