رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-10 12:47 شماره خبر : 4872 https://diyareaftab.ir/short/4xJA6 0
معاون شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد:

معاون شهرسازی شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: در طرح جامع گردشگری شهر امیرکبیر ۵۵۰ هکتار زمین درنظر گرفته شده است.

نصیبه محمدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: در خصوص طرح‌های انجام شده در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران که با همت و همکاری همه همکاران در بخش‌های مختلف به ثمر رسیده است باعث ترقی و گسترش شهرهای امیرکبیر و مهاجران شده است.

وی در خصوص پیشرفت فیزیکی شهرهای جدید بیان کرد: طرح‌های اجرایی که در شهر جدید امیرکبیر در دست احداث و آماده‌سازی است، که پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها در محله‌های ۲و ۳ و ۴ حدود ۷۰ درصد است.

معاون شهرسازی شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران عنوان کرد: تهیه طرح جداسازی آب شرب و فضای سبز در شهر جدید امیرکبیر و مهاجران در دست اقدام است در همین راستا جمع‌آوری و هدایت آب‌های فصلی و سطحی در دست اقدام و بررسی است.

محمدی افزود: طرح جامع پدافند غیر عامل در شهر جدید امیرکبیر و طرح آماده سازی مرحله ۲ شهر مهاجران با برنامه‌ریزی و به صورت متمرکز در دست اقدام است.

وی با اشاره به طرح‌های زیرساختی و گردشگری در دست اقدام در شهر جدید امیرکبیر ادامه داد: در طرح جامع گردشگری شهر امیرکبیر ۵۵۰ هکتار زمین درنظر گرفته شده است که در مرحله اول ۶۷ هکتار زمین برای اجرای طرح گردشگری در دست اقدام است
طرح باغ ایرانی، بازارچه، مسجد هوشمند و تهیه طرح آماده سازی محله ۹و۱۰و۱۵و۱۶ شهر جدید امیرکبیر در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: طرح بسیار مهم و عمومی شهر جدید امیرکبیر با راه اندازی ایستگاه راه‌آهن در سال ۱۴۰۳ کلید خواهد خورد لذا طرح آماده سازی، گردشگری و ورزشی برای تفریح ساکنین و شهر امیرکبیراقدام شده است.

معاون شهرسازی شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران اظهار کرد: برای رفاه حال تمامی ساکنین شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران مجموعه شرکت عمران ساخت مسکن و زیرساخت‌های مربوط به شهرسازی در چهارچوب قانون در بر خواهد گرفت.


مهری کارخانه، مدیردفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر گفت: دو افتخار مهم برای شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران اتفاق افتاد رتبه دوم شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر را کسب کرده است و مدرسه اجتماع‌محور دکتر حسابی بین ۵ مدرسه برتر کشور در جشنواره انتخاب شد.

اختصاص ۵۵۰ هکتار زمین برای اجرای طرح گردشگری
اختصاص ۵۵۰ هکتار زمین برای اجرای طرح گردشگری
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار