رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/02/13 Thursday - 2024 02 May الخميس ، 23 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-31 14:04 شماره خبر : 4786 https://diyareaftab.ir/short/4aoly 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: در چند دهه گذشته هیچ کشوری نتوانسته در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی بایستد اما جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت مقابل آن‌ها ایستاده‌ است و در جهان قدرت‌نمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی، ظهر جمعه ۳۱ فروردین‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه، در مصلای بیت‌المقدس اراک، ضمن آرزوی سلامتی و پیروزی همه‌ی مسلمانان جهان، همه‌ی مردم را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: کلید موفقت همه‌ی ما در اخلاص است.

وی با توجه به روز ملی گندم و نان، افزود: باید از علم و دانش برای بهره‌وری درست از کاشت محصولات کشاورزی استفاده کرد تا هم میزان برداشت بیشتر شود و هم از اسراف دوری کنیم که همه این‌ها موجب شکرگزاری از خداوند است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: شکرگزاری در برابر نعمت‌های الهی و صبر در برابر مصیبت‌ها و گرفتاری‌ها دو اصلی مهمی است که هر دو اجری یکسان دارند.

دری نجف‌آبادی، روز ارتش را گرامی‌داشت و عنوان کرد: در هر زمینه‌ای ارتش و سپاه پاسداران باقدرت در کنار هم بودند موجب دفاع و حفظ از ارزش‌های جمهوری اسلامی می‌شوند.

وی ضمن قدردانی از سپاه پاسداران در خصوص وعده صادق اظهار کرد: در چند دهه گذشته هیچ کشوری نتوانسته در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی بایستد و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند اما جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت با تمام قدرت مقابل آن‌ها ایستاده‌اند و علاوه‌بر دفاع از ارزش‌های خود، نمی‌گذارند حق مظلومی ضایع شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی پیرامون اتفاقات اخیر بامداد امروز در برخی از نقاط کشور مبنی‌بر حمله پهپادی دشمنان خاطر‌نشان کرد: این اتفاقات، تلاش مضحک رژیم بی‌ریشه صهیونیستی است و این رژیم غاصب می‌داند که اگر کاری کن، نیروهای جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت، عکس‌العمل کوبنده و پشیمان‌کننده‌ای بر علیه دشمنان و رژیم صهیونیستی از خود نشان می‌دهد.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: ما خدا را داریم و در حالی که خواب هستیم خداوند از ما مراقبت می‌کند و دشمنانی از جمله نیروهای آمریکایی که در طبس فرود آمدند و قصد ضربه‌زدن به ما را داشته باشند، خدا نابود خواهد کرد.

وی بیان کرد: رژیم جنایت‌کار صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، زیرا جمهوری اسلامی ایران با قدرت از آرمان‌های بین‌المللی خود و جبهه مقاومت حمایت خواهد کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار