رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/04/18 Monday - 2024 08 July الاثنين ، 2 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-15 11:15 شماره خبر : 6517 https://diyareaftab.ir/short/VM2yJ 0
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران بعد از گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب همچنان با شور و شوق پای آرمان‌های انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ نادرقلی ابراهیمی؛ صبح امروز در پای صندوق رای در مصلای بیت‌مقدس اراک، در خصوص مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: اتکای نظام جمهوری اسلامی تحت لوای حضرت ولی عصر(عج) بعد از خداوند متعال به مردم هست چرا که انقلاب ما انقلابی مردمی است، بنابراین قطعا امروز مردم حسب فرمایش امام خامنه‌ای به شکل فعال و سرنوشت‌ساز در پای صندوق‌های رای حاضر شده و بهترین فرد را انتخاب خواهند کرد.
 
 نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مردم فردی را انتخاب خواهند کرد که بتواند با اتکای به توانمندی‌های درونی، کشور را ان‌شاءالله به سرانجام مقصود برساند، تاکید کرد: مردم به دنبال انتخاب فردی هستند که بتواند کشور را به جایگاهی که حق این ملت فهیم و دوست داشتنی است، برساند.

ابراهیمی افزود: ان‌شاءالله امروز روز شادی مردم خواهد بود، به خاطر بهترین انتخاب و برای انتخاب خدمتگزاری که بهترین شرایط را برای مردم رقم خواهد زد.  

 نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه به این مردم باید احسنت گفت و همچنین تبریک که همچنان با چنین شور و شوقی پای انقلاب و ارزش‌های خود هستند، اذعان کرد: مردم ایران پیرو راه شهید رئیسی هستند و فردی را انتخاب خواهند کرد که او نیز پیرو راه شهید رئیسی باشد.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار