رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/04/16 Saturday - 2024 06 July السبت ، 30 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-14 06:09 شماره خبر : 6483 https://diyareaftab.ir/short/4ZJdw 0
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان مرکزی بیان کرد:

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: ۲ هزار کارخانه و شرکت تعطیل شده مانند شرکت هپکو و بیش از 5 هزار شرکت نیمه‌تعطیل در دوران شهید رئیسی احیا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا تاج‌آبادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص اهمیت دوره دوم انتخابات گفت: انتخابات در هر دوره‌ای اهمیت دارد اما به دلیل رویارویی دو نامزدی که در این دوره دوم چهاردهمین انتخابات از ریاست جمهوری عملکرد و رویکرد متفاوت از هم دارند، اهمیت بالاتری دارد.

وی افزود: در این دوره از انتخابات دو گفتمان وجود دارد، یکی گفتمان انقلاب و استقامت و دیگری گفتمان غربگرایی و زیر بار زور رفتن است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی بیان کرد: شهید سید ابراهیم رئیسی در دولت خود ثابت کرد که هزینه‌های مقاومت خیلی کم‌تر از هزینه‌های سازش با غرب و مذاکره یک‌طرفه است.

تاج‌آبادی، ایران را مرجع و پناهگاه تمام مستضعفان و مظلومان عالم دانست و عنوان کرد: عزت ملت و نظام با استقامت و مقاومت بیشتر شد.

وی اظهار کرد: امروزه چشم دنیا منتظر رسیدن تمدن نوین اسلامی، که قطعا رهبری و محوریت آن با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات مردم یا عقب‌گرد دولت که هشت سال از خود آثار ننگین و تعطیلی کارخانه‌ها برجای گذاشته است را انتخاب می‌کنند و یا ادامه راه شهدای خدمت و مقاومت خصوصا شهید سلیمانی و شهید رئیسی و رسیدن به عزت و پیروزی کامل را که باعث سربلندی جمهوری اسلامی ایران است.

تاج‌آبادی پیرامون دفاع از سیاست‌های خوداتکایی، ارزآوری‌های داخلی و دفاع از محورهای اقتصادی مطرح شده توسط آقای جلیلی تصریح کرد: نظامی که همه‌ی امیدش به غرب است از ظرفیت‌های داخلی و نعمت‌های خدادادی غافل خواهد شد، همانند هشت سال دولت یازدهم و دوازدهم که وقتی برجام انجام نشد همه‌ی مسئولان وقت سردرگم شده و هیچ اقدامی انجام ندادند.

وی در خصوص دفاع و استفاده از ظرفیت متخصصان داخلی و جوانان مستعد ایرانی بیان کرد: ۲ هزار کارخانه و شرکت تعطیل شده مانند شرکت هپکو و بیش از ۵ هزار شرکت نیمه‌تعطیل در دوران شهید رئیسی احیا شد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: کارگرانی که نان بر سر سفره خود می‌برند امروز نگرانند و به مردم التماس می‌کنند که درست انتخاب کنید.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار