رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/04/16 Saturday - 2024 06 July السبت ، 30 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-13 09:29 شماره خبر : 6438 https://diyareaftab.ir/short/VvQ1O 0
نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس:

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی بنزین اصلاً به نفع مردم نخواهد بود و با گرانی بنزین گازوئیل و گاز هم صد در صد افزایش خواهد داشت و تاثیرش بر مردم جز نارضایتی چیز دیگری نخواهد داشت.

ولی‌الله بیاتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص اهانت به بیش از  ۱۰ میلیون نفر از مردم و تشبیه آنها به طالبان توسط اطرافیان پزشکیان گفت: یکی از شاخصه‌های کاندیدای انتخاباتی رعایت اخلاق انتخاباتی است کسانی که در مناظرات بی‌اخلاقی می‌کنند از نظر مردم مردودند، لذا تمام کسانی که به پای صندق رای می‌آیند همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و انقلاب را دوست دارند.

وی بیان کرد: افرادی که خودفروخته و وابسته به خارج که تمام توان را با ارتباط گرفتن با دشمنان می‌دانند و توان داخلی را قبول ندارند می‌خواهند با این روش مردم را تشبیه به طالبان کنند، لذا همه مردم این موضوع را محکوم می‌کنند و در روند انتخاب نامزد مورد نظر حتماً بررسی بیشتری خواهد شد.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش ۲۵ هزار تومانی قیمت توسط پزشکیان و تورمی که این تصمیم به همراه داردعنوان کرد: هر دولتی که وارد پاستور می‌شود برای بررسی این موضوع باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد، لذا گرانی بنزین اصلاً به نفع مردم نخواهد بود و با گرانی بنزین گازوئیل و گاز هم صد در صد افزایش خواهد داشت و تاثیرش بر مردم جز نارضایتی چیز دیگری نخواهد داشت.

بیاتی در ادامه تصریح کرد: گرانی و افزایش بنزین حتماً اثرگذاری مستقیمی بر افزایش قیمت مسکن، تغذیه و افزایش کرایه وسایل نقلیه در سطح درون شهری و برون شهری خواهد داشت لذا باید با مدیریت راهبردی برنامه‌ریزی شود تا به نقطه مطلوبی برسد.

وی در خصوص تیم اقتصادی که کنار پزشکیان هستند و اعتقادی به پرداخت یارانه ندارد اظهار کرد: طرح یارانه‌ای که به مردم پرداخت می‌شود بسیار درست است لذا بسیاری از افراد جامعه مخصوصاً محرومین و مستضعفین کشور با پرداخت یارانه زندگی روزمره خود را سپری می‌کنند.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: یارانه‌ای که به مردم پرداخت می‌شود کاملاً برنامه‌ریزی کارشناسی شده است که با برداشتن یارانه بسیاری از افراد محروم جامعه با مشکلات معیشتی روبرو خواهند بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار