رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/04/17 Sunday - 2024 07 July الأحد ، 1 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-14 15:47 شماره خبر : 6429 https://diyareaftab.ir/short/eno9L 0
مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه:

مدیر حوزه علمیه خواهران ساوه گفت: مردم به دلیل تجربه‌های گذشته، از آینده‌ای که وابسته به غرب باشد، نگرانند و همچنین از اثرات منفی این وابستگی بر استقلال و توسعه کشور بیم‌ دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«دیار آفتاب»؛ زهرا مدنی در گفتگو با خبرنگار نار خبر؛ ضمن دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات دوره دوم ریاست جمهوری گفت: در زمانی که شهیدان باهنر و رجایی شهید شدند بعضی از افراد در تهران دست به اقدامات آشوبگرانه می‌زدند و اختلافات سیاسی زیاد بود ولی مردم پای صندوقد‌های رای آمدند و رهبری فعلی آیت‌آلله خامنه‌ای مدظله العالی رئیس جمهور شدند و شرایط جامعه به کلی تغییر کرد.

مدنی بیان کرد: هم‌اکنون نیز تشییع پیکر شهیدان خدمت باعث وحدت خوبی بین مردم شد، لذا اکثر شهروندان به وظایف خودشان در رابطه به حضور حداکثری پای صندوق‌های رای عمل خواهند کرد‌.

مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) گفت: در انتخابات ریاست جمهوری بحث حضور مردم و مشارکت بالاتر و جدی‌تر از انتخابات مجلس خواهد بود و در نتیجه جناح‌های مختلفی از این فرصت استفاده می‌کنند و کاندیدای خودشان را وارد عرصه رقابت می‌کنند و مردم با توجه به رئیس جمهور شهیدشان توقعشان از کاندیدا‌ها بالاتر رفته است.

وی تأکید کرد: مردم به دلیل تجربه‌های گذشته، از آینده‌ای که وابسته به غرب باشد، نگرانند، آن‌ها از اثرات منفی این وابستگی بر استقلال و توسعه کشور بیم‌دارند و از رئیس جمهور منتخب انتظار دارند که بر سیاست‌های مستقل و مبتنی بر منافع ملی تأکید کند.

مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه بیان کرد: مردم باید با انتخاب اصلح، به شخصی رای دهند که استقلال و پیشرفت داخلی را تضمین کند.

مدنی گفت: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مرحله‌ای حیاتی برای ملت ایران محسوب می‌شود، مردم فرصت دارند تا از بین نامزد‌های انتخاباتی، کسی را که بهترین برنامه‌ها و نظریه‌ها برای رهبری کشور دارد، انتخاب کنند.

وی گفت: ان‌شاءالله بتوانیم با انتخاب اصلح راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهیم و رای به آرمان‌های رئیس جمهور شهید دهیم زیرا وی سه سال خدمت مجاهدانه کردو عزت را به ایران و ایرانی بخشید.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار