رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/04/17 Sunday - 2024 07 July الأحد ، 1 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-14 16:51 شماره خبر : 6434 https://diyareaftab.ir/short/eqkLR 0
امام جمعه موقت تفرش:

امام جمعه موقت تفرش گفت: شرکت در انتخابات به معنای حمایت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با امامین انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام ابوالقاسم طیبی شالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ندای تفرش با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شرکت در انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: «شرکت در اصل انتخابات یک وظیفه و ضرورت و تکلیف شرعی است» امیدواریم که مردم ایران به ندای رهبر معظم لبیک بگویند و در این انتخابات شرکت کنند.

وی شرکت را در انتخابات را حمایت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: شرکت در انتخابات به معنای حمایت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با امامین انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام طیبی شالی ادامه داد: شرکت در انتخابات یعنی تعهد به ادامه دادن راه شهدای عزیز مانند شهید سلیمانی و شهید خدمت آیت‌الله رئیسی است.

امام جمعه موقت تفرش اظهار کرد: حضور یک ضرورت است و همه وظیفه دارند که در پای صندوق‌های رأی شرکت کنند تا با حضور باشکوه بتوان یک رئیس جمهور لایق را انتخاب کرد و عزت و سربلندی انقلاب اسلامی و ایران را به دنیا نشان دهند.

وی حضور و مشارکت در انتخابات را نکته اول دانست و گفت: نکته اول حضور است که مردم ایران همانند سایر دوره‌ها که در صحنه حضور داشتند در این امتحان عظیم هم حضور پیدا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام طیبی شالی نکته دوم انتخابات را بصیرت عنوان و بیان کرد: نکته دوم انتخابات بصیرت است؛ شرکت در انتخابات باید با بصیرت باشد باید به عنوان عبادت در این مسیر قدم برداشت و با توکل به خدا و توسل به ائمه، فردی را که کارآمد است و به درد مملکت و نظام می‌خورد را انتخاب کرد.

امام جمعه موقت تفرش در پایان با اشاره به گفته رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات همگی بزرگوار هستند اما مهم انتخاب اصلح است؛ اصلح کسی است که به گفته رهبر معظم انقلاب به مبانی انقلاب اسلامی اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد، شب و روز نشناسد و به دنبال کار و خدمت به این مردم عزیز، شریف و شهید داده باشد.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار