رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/04/18 Monday - 2024 08 July الاثنين ، 2 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-15 09:10 شماره خبر : 6509 https://diyareaftab.ir/short/Ngabp 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: این انتخابات بسیار ارزشمند و مهم است به دلیل اینکه شخصی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید به وعده‌های خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، صبح امروز در دقایق ابتدایی رای‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: خداوند در قرآن کریم «آیه ۵۸ سوره نساء، می‌فرمایند: «ان‌ الله یامرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها: خدا به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به اهلش واگذار کنند».

وی افزود: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی در این امتحان بزرگ شرکت می‌کنند و رئیس جمهور منتخب را برای چهار سال آینده انتخاب می‌کنند و این انتخاب بسیار ارزشمند و مهم است به دلیل اینکه شخصی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید به تعهدات خود عمل کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی نیز در چهارچوب قانون اساسی پشتیبان رئیس جمهور منتخب خواهند بود.  

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: به طور قطع فرد منتخب بایستی در چهارچوب اطاعت از رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) به کار گرفته شود تا اهداف نظام را دنبال کنند و خداوند نیز لطف خود را از بندگانش دریغ نخواهد کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار