رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/04/17 Sunday - 2024 07 July الأحد ، 1 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-14 13:43 شماره خبر : 6409 https://diyareaftab.ir/short/Vwaln 0
نماینده سابق تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس:

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: همه مردم ما توقع دارند که مشکلات معیشت و اقتصادی در راس برنامه رئیس جمهور آینده باشد و اقتدار و عزت ایران در مجامع بین‌المللی حفظ شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمد حسینی در گفتگو با «فراهان خبر» گفت: حماسه ۸ تیرماه و حضور مردم را در پای صندوق رأی از ساعات اولیه تا ساعات پایانی شاهد بودیم و با شمارش آری دو کاندیدا در این دوره از انتخابات راهی مرحله دوم شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه در مهلت ۵۰ روز سکاندار قوه مجریه در کشور مشخص شود، دور دوم انتخابات در جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه چشم دنیا به انتخابات ایران بود، اظهار کرد: نگاه و تحلیل رسانه‌های خارجی و رسانه‌های دشمن نشان از این بود که دنیا نظاره‌گر حضور ملت ایران در پای صندوق رأی بود.

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس اظهار کرد: پس از چهار دهه از انقلاب نسل جوان امروزی به آینده این کشور امید دارند و برای رقم زدن آینده‌ی روشن پای صندوق رأی می‌آیند.

وی افزود: در این چهار دهه انقلاب حضور در این انتخابات و سایر انتخابات در تاریخ این نظام در واقعه برگ تأییدی بر این انقلاب، نظام و مکتب امام راحل است.

حسینی اظهار کرد: براساس آرمان هایی که با شهدا این نظام داریم همه ما وظیفه داریم رهرو خون شهدای این نظام باشیم.

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم و همشهریان فراهانی گفت: بار دیگر با یک انسجام و شناخت بیشتر در ۱۵ تیرماه در انتخابات شرکت کنند و برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور ثبت کنند و حماسه جدید رقم بزنیم.

وی گفت: دو کاندیدا این دوره از انتخابات از دو طیف تفکراتی در کشور هستند، با انتخاب مردم یکی از این کاندیدا سکانداری قوه مجریه را به دست می‌گیرد و بار سنگین مسئولیت و هدایت کشور را برعهده خواهد گرفت.

حسینی با اشاره به ویژگی‌های کاندیدا اصلح اظهار کرد: فردی که به مکتب امام(ره) و موازین انقلاب آگاه و متعهد باشد، این کشور سرمایه‌های عظیمی دارد و مدیریت آن و بهبود شرایط اقتصاد و معیشت مردم نیازمند کار جهادی است.

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: همه مردم ما توقع دارند که مشکلات معیشت و اقتصادی در راس برنامه رئیس جمهور آینده باشد و اقتدار و عزت ایران در مجامع بین‌المللی حفظ شود. 

وی ادامه داد: باید مراقب باشیم دچار هیجان‌های سیاسی و نگاه غرب‌گرایانه نشویم، دشمنان این نظام به دنبال دوقطبی‌سازی در فضای انتخاباتی هستند.

حسینی گفت: فردی که انتخاب می‌شود باید در راستای فرامین نظام و سیاست‌های مقام معظم رهبری حرکت کند و تکیه بر توان داخلی کشور و مردم داشته باشد تا موانع از سر برداریم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار