رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/04/17 Sunday - 2024 07 July الأحد ، 1 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-14 12:15 شماره خبر : 6439 https://diyareaftab.ir/short/e8BQP 0
نماینده سابق مردم اراک در مجلس:

نماینده سابق مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: باید جریانی روی کار بیاید که دلسوز مردم باشد و برای مشکلات مردم از جمله اشتغال جوانان، مسکن، احیا کارخانه‌ها، اصلاح ارزش پول ملی کشور برنامه داشته باشد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ هر جامعه‌ای که تمایل به موفق شدن داشته باشد، باید در سرنوشت خود سهیم باشد و مهم‌ترین شیوه سهیم شدن در سرنوشت به ویژه در دوران کنونی، شرکت در انتخابات است که به واسطه آن می‌توان مطالبه‌گری کرد.

حضور مردم در صحنه انتخابات و نحوه مشارکت عمومی آنان، نشان از میزان همبستگی ملی دارد و این قدرت همبستگی می‌تواند ما را در مقابل توطئه‌های گسترده دشمنان از جهات مختلف مصون بدارد و موجب استمرار عزت، سربلندی و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی گردد.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: مردم باید حضور گسترده پای صندوق رای داشته باشند و اجازه ندهند جریانی که مسائل کشور را به تحریم‌ها گره می‌زند دوباره روی کار بیایند.

وی در ادامه بیان کرد:  پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در داخل و عرصه‌های خارجی بر اساس قانون اساسی و منویات امامین انقلاب از دیگر خواسته‌ها از رئیس جمهور خواهد بود.

آصفری افزود: امروز در حوزه سیاست خارجه باید گشایشی انجام شود اما وادادگی نباید صورت گیرد، طوری که طرف مقابل هم علیه ما تحریم داشته باشد و هم مطالبات ما را پاسخ ندهد. 

نماینده سابق مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: باید جریانی روی کار بیاید که دلسوز مردم باشد و برای مشکلات مردم از جمله اشتغال جوانان، مسکن، احیا کارخانه‌ها، اصلاح ارزش پول ملی کشور و..  برنامه داشته باشد و بتواند مطالبات مردم را به سرانجام برساند.

وی تصریح کرد: عدم مشارکت مردم در انتخابات باعث حل مشکلات نمی‌شود بلکه باید همه پای صندوق‌های رای حاضر شده و دولتی که دغدغه مردم را داشته باشد روی کار بیاورند.

آصفری در پایان خاطرنشان کرد: امیداویم مردم عزیز ایران اسلامی روز جمعه 15 تیرماه با بصیرت و با حضور گسترده پای صندوق رای حاضر شوند و فرد اصلح را انتخاب کنند تا بتواند گره‌گشای مشکلات مردم باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار