رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/04/17 Sunday - 2024 07 July الأحد ، 1 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-14 10:50 شماره خبر : 6412 https://diyareaftab.ir/short/Vd5yR 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: حضور در انتخابات پایه‌های نظام اسلامی را استواری و استحکام می‌بخشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نسیم خنداب»؛ عبدالله قهاری در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: امام خمینی(ره) فرمودند: «شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی و وظیفه ملی است و عدم حضور در راس گناهان کبیره است».

وی در ادامه افزود: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و یکی از مصادیق حفظ آن، حضور در انتخابات است که می‌تواند پایه‌های نظام اسلامی را استواری و استحکام بخشد.

قهاری بیان کرد: مردم بصیر ایران باید شایسته‌ترین فرد را برای تصدی کارگزاری نظام انتخاب کنند چراکه مردم‌سالاری با شایسته‌سالاری تکمیل خواهد شد.  

فرمانده سپاه خنداب گفت: آنچه با انتخاب آیت‌الله رئیسی اتفاق افتاد، تغییر ریل دولت و بازگشت قطار انقلاب به مسیر اصلی آن بود. معاون اول رئیس جمهور دولت قبل می‌گوید، «راه شهید رئیسی باید متوقف شود» باید دید که این چه راهی است که جریان غربگرا نسبت به این ریل گذاری احساس خطر کرده، در حالی که راهی که مردم را پای انقلاب نگه می‌دارد، همین راه شهید رئیسی است.

وی افزود: کسی شایسته انتخاب شدن است که بتواند مسیر ریل گذاری شده را ادامه دهد و  در جهت عزت و اقتدار ملت و کشور گام بردارد.

قهاری گفت: تقید کامل به دین، اصرار و پافشاری به استقلال کشور، معتقد به مبارزه با فساد، ترجیح منافع ملی به منافع خود، باایمان، شجاع، مومن کارآمد و وظیفه شناس، دارای روحیه جهادی و توان اجرایی، توجه به طرفیت داخل کشور، استفاده از ظرفیت جوانان برای حل مشکلات از شاخص‌های اصلی رئیس جمهور است.

وی در پایان گفت: از همه ملت بزرگ ایران می‌خواهم با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح زمینه‌های استمرار پویایی و اقتدار نظام اسلامی و بستر‌های دستیابی بیشتر به عدالت اجتماعی را با انتخاب خود فراهم سازند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار