رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-25 12:14 شماره خبر : 2757 https://diyareaftab.ir/short/4XBgg 0
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با حملات اخیر ایالت متحده آمریکا به یمن گفت: افکار عمومی دنیا که امروزه به شدت علیه رژیم جعلی صهیونیستی جریحه‌دار شده است.

علیرضا سلیمی، در گفتگو اختصاصی با خبرنگار «دیار آفتاب»؛ در رابطه با حمله اخیر آمریکا وانگلستان به یمن گفت: به این نکته باید اشاره کرد که حمله دو کشور آمریکا و انگلستان نشان داد که پشتوانه اصلی رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی و قتل عام مردان، زنان و کودکان در غزه و فلسطین در طول این ۷۵ سال چه کسانی هستند و دست این دو کشور در این حملات رو شده است.

وی در رابطه با حملات اخیر ایالت متحده آمریکا به یمن افزود: آمریکا هدف و ادعای خود برای حمله به یمن را به منظور تأمین امنیت دریایی و کشتیرانی در دریایی سرخ مطرح کرده ولی واقعیت این است که آمریکا در پشت پرده این حمله چند هدف همزمان را دنبال می‌کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از اهداف حمله آمریکا و انگلستان به یمن این است که بخشی از جبهه مقاومت را با توجه به شکست سنگینی که رژیم صهیونیستی در حمله طوفان الاقصی از مبارزین غزه متحمل شده است را در جبهه دیگری درگیرو مشغول کند یعنی به دنبال احیای رژیم صهیونیستی است.

سلیمی خاطر نشان کرد: هدف دیگر حمله آمریکا مشغول کردن افکار عمومی دنیا که امروزه به شدت علیه رژیم صهیونیستی جریحه دار شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به این که بسیاری از کشورهای منطقه مدتی طرح عادی سازی و دوستانه را با رژیم صهیونیستی آغاز کرده بودند ولی امروز به دوام و بقای این رژیم دچار تردید شده بودند، آمریکا با این حملات پشتیبانی خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی به کشورهای منطقه اعلام کرده است.

نماینده محلات و دلیجان در پایان تصریح کرد: آمریکایی‌ها اقدام احمقانه‌ای در حمله به یمن انجام داده‌اند و به تعبیر خود یمنی‌ها که می‌گویند ما با این بمباران و موشک باران‌ها زندگی کرده‌ایم که این اقدام احمقانه آمریکا و انگلستان تبعات سنگینی برای آنها خواهد داشت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار