رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-31 16:19 شماره خبر : 4797 https://diyareaftab.ir/short/Vd08m 0
امامان جمعه استان مرکزی تاکید کردند:

امامان جمعه استان مرکزی با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق به جهانیان ثابت شد اعلام کردند: رژیم صهیونسیتی در صورتی که بخواهد پاسخ دهد با پاسخ دندان‌شکن مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛امامان جمعه استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در شهرهای مختلف با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق به جهانیان ثابت شد اعلام کردند: رژیم صهیونسیتی در صورتی که بخواهد پاسخ دهد با پاسخ دندان‌شکن مواجه خواهد شد.

رژیم جنایت‌کار صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

امام جمعه اراک ضمن قدردانی از سپاه پاسداران در خصوص وعده صادق اظهار کرد: در چند دهه گذشته هیچ کشوری نتوانسته در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی بایستد و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند اما جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت با تمام قدرت مقابل آن‌ها ایستاده‌اند و علاوه‌بر دفاع از ارزش‌های خود، نمی‌گذارند حق مظلومی ضایع شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی پیرامون اتفاقات اخیر بامداد امروز در برخی از نقاط کشور مبنی‌بر حمله پهپادی دشمنان خاطر‌نشان کرد: این اتفاقات، تلاش مضحک رژیم بی‌ریشه صهیونیستی است و این رژیم غاصب می‌داند که اگر کاری کن، نیروهای جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت، عکس‌العمل کوبنده و پشیمان‌کننده‌ای بر علیه دشمنان و رژیم صهیونیستی از خود نشان می‌دهد.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: ما خدا را داریم و در حالی که خواب هستیم خداوند از ما مراقبت می‌کند و دشمنانی از جمله نیروهای آمریکایی که در طبس فرود آمدند و قصد ضربه‌زدن به ما را داشته باشند، خدا نابود خواهد کرد.

وی بیان کرد: رژیم جنایت‌کار صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، زیرا جمهوری اسلامی ایران با قدرت از آرمان‌های بین‌المللی خود و جبهه مقاومت حمایت خواهد کرد.

رژیم کودک‌کش صهیونیستی تنبیه شد

امام جمعه خنداب گفت: در طی روزهای گذشته رزمندگان اسلام، سپاهیان دلاور و ارتشیان عزیز با حملات موشکی خود رژیم کودک‌کش صهیونیستی را تنبیه کردند.  

صفاهانی افزود: برخی کشورها از مدرن‌ترین تجهیزات خود استفاده کردند تا ما در حملات موشکی توفیقاتی نداشته باشیم اما به لطف الهی ما زیرساختغهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را درهم شکستیم.

خطیب جمعه خنداب گفت: با به وقوع پیوستن عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی جنایت‌کاران درهم شکسته و به دنیا ثابت شد که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی افزود: جنایت‌کاران بدانند اگر قصد تعرضی داشته باشد و بخواهند به منافع جمهوری اسلامی ضرری برساند بلافاصله آن‌ها ر ا از کار خود پشیمان خواهیم کرد.

در عملیات صادق همه به صلابت ایران اذعان کردند

امام جمعه فرمهین گفت: در عملیات صادق همه به صلابت ایران اذعان کردند و سبب امیدواری دوستداران نظام شد.

وی گفت: در اولین عملیات پیروزمندانه علیه رژیم غاصب و کودک‌کش تحقق هماهنگی را مشاهده کردیم.

سوری افزود: در این عملیات از توان رسانه ملی غفلت نشد و در واقع رسانه ملی در همراهی این عملیات موفق بود و پوشش سراسری این عملیات انجام شد و رسانه ملی مرجع خبری و روایت اول شناخته شد. 

امام جمعه فرمهین گفت: میدان و دیپلماسی و رسانه سه ضلع موفق این عملیات بودند و ثمرات را دیدیم.

وی با اشاره به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی افزود: در این عملیات غرورآفرین گوشمالی به رژیم کودک‌کش دادیم و سیلی کمرشکن به دشمن زدیم.

سوری اظهار کرد: در این تنبیه متجاوز نظام جمهوری اسلامی کمتر از ۱۰ درصد توان خود را به اذعان کارشناسان به کار گرفتند اما دشمن تمام توان را بکار برد.

وی اظهار کرد: نباید قطب‌سازی کاذب را مطرح شود و اختلاف میدان و دیپلماسی را دامن زده شود تا در برنامه خود موفق می‌شویم.

شکست، بهترین واژه در توصیف وضعیت این رژیم سفاک است

 خطیب جمعه ساوه به عملیات قهرمانانه و غیورانه وعده صادق اشاره کرده و افزود: آنچه که امروزه پاسداران قهرمان و ارتشیان دلاور و نیرو‌های انقلابی انجام دادند به تعبیر علامه جوادی آملی یک فتح قریب بود و یک فتح مبین.

وی در ادامه یادآور شد: فتح مبین بود تا دشمن بداند ما قدرت داریم و می‌توانیم، فتح قریب بود انجام دادیم و دیدند. 

وی گفت: فتح مطلق هنوز مانده است و این فتح مطلق در سوره نصر است که اگر دشمن بخواهد غلطی کند و عکس العملی انجام بدهد، دیگر فتح مبین و قریب نیست، بلکه فتح مطلق است. فتح مطلق یعنی زیر و رو شدن اسرائیل و با خاک یکسان شدن حیفا و تل آویو.

 حجت‌الاسلام رحیمی بیان کرد: این فتح ایران، یک سکه با دو روی نورانی بود؛ یک طرف سکه ونکته مهم قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی بود و طرف دیگر سکه ونکته مهم نواختن سیلی کمر شکن به رژیم صهیونیستی بود که این دو هدف در این عملیات به نحو احسن محقق شد.

امام جمعه ساوه گفت: اقتدار یک کشور به‌معنای استفاده عقلانی از قدرت بازدارنده خود است. در غیر اینصورت، آن اقتدار تبدیل به زور و قدرت عریان می‌شود. تفاوت عملیات نظامی جمهوری اسلامی با جنگ‌طلبی وحشیانه رژیم صهیونیستی، ریشه در همین موضوع دارد.

وی تأکید کرد: اسرائیل خبیث با منطق زور و قدرت عریان کنسولگری ما را مورد هدف قرار داد و به زعم خودش تنی چند از فرماندهان مؤثر جبهه مقاومت را به شهادت رساند، اما با این اقدام، اقتدار پوشالی‌اش را در معرض ضربه تاریخی ایران قرار داد. این روز‌ها محافل فکری، سیاسی و نظامی اسرائیل از شدت سردرگمی در مرز جنون قرار گرفته‌اند و نمی‌دانند باید پاسخ دهند، یا خیر.

 خطیب جمعه ساوه گفت: شکست، بهترین واژه در توصیف وضعیت این رژیم سفاک است و روزنامه‌های اسرائیل به این واقعیت صراحتاً اعتراف کرده‌اند و اگر حتی اسرائیل پاسخی به عملیات وعده صادق دهد، چیزی عوض نمی‌شود، تنها سرعت سقوط خود را بیشتر می‌کند، چون توان بازدارندگی ما را تماشا کرده‌اند، حالا آن را با تمام وجود لمس می‌کنندو بازدارندگی ما با این سیلی تاریخی تثبیت شد.

وعده صادق در سایه ایمان به وحدانیت خداوند محقق شد 

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: وعده صادقی که محقق شد در سایه ایمان به وحدانیت خداوند و ایمان به رسالت رسول مکرم اسلام و با رمز یا رسول‌الله که بیانگر همین هست که ما مسلمانیم و کسانی که ادعای مسلمانی می‌کنند باید به پا خیزند ایران اسلامی به نمایندگی از همه مسلمانان این اقدام مقتدرانه را انجام دادند و هیچ هراسی هم ندارند و این‌گونه آزادمردانه عملیات انجام می‌دهند که چند روز قبل اطلاع می‌دهند. 

وی افزود: بیش از ۱۰ کشور از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کردند و ۶ لایه پدافندی ایجاد شد که موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی را بزنند خب این پیامی که از این حماسه عظیم به کل دنیا مخابره می‌شود برخلاف آنچه که رسانه‌ها القا می‌کنند که هیچ دستاوردی نداشتید چه دستاوردی از این بالاتر که مهمترین هدف این حماسه این بود که بفهماند ما می‌توانیم. 

امام جمعه کمیجان تاکیدکرد: از ۶ لایه تدافعی پدافندی که موشک‌های جمهوری اسلامی ایران در خاک اسرائیل فرود بیاید این برای ما یک بازدارندگی دارد یک بازدارندگی که سبب می‌شود که اسرائیل بداند که ایران فقط از طریق ایادی و به صورت نیابتی کار نمی‌کند و مسئله مهمی را به دنیا مخابره کرد. 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار