رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-13 14:57 شماره خبر : 5009 https://diyareaftab.ir/short/V7BK2 0
فعال بسیج کارگری:

فعال بسیج کارگری گفت: مشارکت کارگران در فرآیند‌های تحقیق و توسعه، افزایش فناوری و نوآوری در صنایع به توانمندسازی اقتصاد کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آرش اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار نار خبر، ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب قشر کارگران نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند بنابراین اگر حال این قشر خوب باشد به طبع حال جامعه نیز خوب است.

وی تصریح کرد: مسئولان باید در زمینه ایجاد روحیه و حال خوب کارگران تلاش کنند و امنیت شغلی را برای قشر کارگری فراهم کنند.


فعال بسیج کارگری یادآور شد: نقش کارگران در تولید بسیار مهم و حیاتی است و مشارکت آن‌ها در فرآیند تولید اساسی برای بهبود کیفیت و کارایی محصولات است.


اسماعیلی در خصوص تولید جنس و کالای با کیفیت در شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی گفت: تولید کردن جنس با کیفیت نه تنها به افزایش رضایت مشتریان کمک می‌کند بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس کارگران و بهبود شرایط کاری آن‌ها نیز می‌شود. همچنین، جنس با کیفیت به ماندگاری محصولات و بهبود تجربه کاربری کمک می‌کند که در نهایت به رشد و توسعه کسب و کار نیز کمک می‌کند.


وی عنوان کرد: کارگران با تخصص و مهارت در زمینه‌های مختلف تولید، بهبود فرآیند‌ها و افزایش بهره‌وری کمک می‌کنند. مشارکت آن‌ها در ارتقاء تکنولوژی‌ها و روش‌های تولید نقش بسیار مهمی دارد.


اسماعیلی گفت: مشارکت کارگران در فرآیند‌های تحقیق و توسعه، افزایش فناوری و نوآوری در صنایع به توانمندسازی اقتصاد کمک می‌کند.


این فعال کارگری گفت: با مشارکت کارگران در بهبود فرآیند‌های تولید و کاهش هدر رفت منابع، هزینه‌ها کاهش می‌یابد و بهره‌وری افزایش می‌یابد که این امر برای اقتصاد مقاومتی بسیار حیاتی است.


اسماعیلی تأکید کرد: مشارکت فعال کارگران در اقتصاد مقاومتی به تقویت و توانمندسازی اقتصاد کمک می‌کند و از طریق بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی، می‌تواند تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی را بهبود بخشد.


وی در پایان گفت: نقش کارگران به‌عنوان اعضای فعال و تأثیرگذار جامعه، بسیار ارزشمند است و توسعه و بهبود آن‌ها به توسعه جامعه به طور کلی کمک می‌کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار