رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
چهارشنبه 1403/02/12 Wednesday - 2024 01 May الأربعاء ، 22 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-24 13:27 شماره خبر : 4597 https://diyareaftab.ir/short/VpRao 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: رژیم صهیونیستی، این رژیم کودک‌کش و خوناشام جهان، باید تنبیه شوند و بداند همه‌ی مردم آزادی‌خواه دنیا خواستار نابودیشان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی، ظهر جمعه ۲۴ فروردین‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه، در مصلای بیت‌المقدس اراک، ضمن آرزوی سلامتی و پیروزی همه‌ی مسلمانان جهان، همه‌ی مردم را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: کلید موفقت همه‌ی ما در اخلاص است.

وی، افزود: کار نیک انجام دهید و خالصانه در راه خدا قدم بردارید تا از فضل خدا بهره‌مند شوید.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، از همه‌ی مردم استان مرکزی در شرکت مراسمات ماه رمضان، روز قدس و عید سعید فطر قدردانی کرد و بیان کرد: باید ۱۱ ماه دیگر سال هم مثل ماه رمضان با اخلاص عبادت کنیم، از انجام گناه دوری کنیم و با مشارکت در مراسمات اجتماعی حضور پرشور داشته باشیم.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: به تبلیغات سوء رسانه‌های بیگانه توجه نکنید، زیرا آن‌ها هیچ‌گاه خیرخواه مردم جهان و به‌ویژه مسلمانان و ایرانیان نیستند، فلذا تنها چراغ راه هدایت اهل بیت(ع) هستند.

وی اظهار کرد: حجاب یک واجب دینی و اجتماعی است و نباید آن را نادیده گرفت و باید با هوشیاری کامل اجازه نفوذ تفکرات دشمن به سبک زندگی ایرانی و اسلامی خود را ندهیم‌.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی یادآور ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران شد، آن‌ را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: منافیق قصد مسلط شدن بر ارتش ایران را داشتند تا خود جایگزین آن شوند ولی با هوشمندی امام خمینی(ره) و توانمندی ارتش تنوانستند نقشه شومشان را اجرایی کنند و معمار انقلاب اسلامی، ۲۹ فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کرد.

دری نجف‌آبادی، جنایتی که رژیم منحوس صهیونیستی مرتکب شد را محکوم کرد و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی، این رژیم کودک‌کش و خون‌آشام جهان، باید تنبیه شوند و بداند همه‌ی مردم آزادی‌خواه دنیا خواستار نابودیشان هستند.

وی بیان کرد: باید از نفاق و تفرقه داخلی دوری کنیم و با مشارکت هم، برای نابودی دشمنان خود به‌ویژه رژیم صهیونیست، این غده سرطانی، متحد شویم و تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: از سران سه‌قوه تقاضا داریم که جلوی مشکلات داخلی از جمله معضلات اجتماعی، تورم و کوچک‌شدن سفره مردم را بگیرند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار