رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/30 Monday - 2024 21 October الاثنين ، 18 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
معاون فنی اورژانس استان مرکزی اعلام کرد:

معاون فنی و عملیات اورژانس استان مرکزی گفت: نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی تا آخرین لحظه تعیین تکلیف مفقودین معدن شن و ماسه شازند به‌صورت مستمر حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ ایمان نظری گفت: به‌دنبال وقوع حادثه ریزش کوه حوالی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۷ خردادماه در محدوده معدن شماره ۵ شن و ماسه شهرستان شازند، چهار نفر شامل دو راننده کمپرسی و دو راننده بیل مکانیکی که در محل حادثه مشغول فعالیت بوده‌اند زیر آوار ریزش کوه حبس شده‌اند که تلاش‌ها برای یافتن دو نفر از محبوسان همچنان ادامه دارد.

وی در خصوص حادثه ریزش معدن شن و ماسه شازند افزود: همکاران اورژانس از دقایق اولیه حادثه ریزش معدن شن و ماسه در شهرستان شازند با دو دستگاه آمبولانس سبک و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حادثه حضور داشته و همچنان در حال خدمت رسانی به امدادگران و افراد حاضر در صحنه آواربرداری می‌باشد.

معاون فنی و عملیات اورژانس استان ضمن ابراز همدردی با خانواده جان باختگان و مفقودین خاطر نشان کرد: طبق آمارهای ثبت شده از آغاز این حادثه تا به امروز تعداد ۲۷ نفر از افراد در این محل از خدمات فوریت‌های پزشکی بهره‌مند شده‌اند که از این تعداد ۳ مورد جهت ادامه سیر درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) منتقل شده‌اند.

انتهای خبر/

دانلود
1403-04-04 13:00 شماره خبر : 6198 https://diyareaftab.ir/short/V7jJn 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات