رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرستاری حضرت زینب(س) در کوفه و شام، خورشید حقیقت را نمایان کرد و در حفظ و حراست از کاروان اباعبدالله الحسین (ع) جانانه تلاش کرد.

علیرضا سلیمی، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ گفت: دلاوری‌های حضرت زینب(س) در خصوص پرستاری از کاروان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بسیار هوشمندانه و با ارزش بود، رسالتی که امام و مولای خود به حضرت زینب(س) سپرد بود با درایت، این مأموریت را به سرانجام رساند.

وی بیان کرد: در حوزه جهاد تبیین حضرت زینب(س) با ظرافت و دقت وافری که داشت توانست افکار عموم را آگاه کند، حضرت زینب(س) هیچ هراسی از حجمه‌ها و دروغ افکنی، زورگوی‌های دشمن نداشت.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم حجم انبوه تبلیغات دروغین دشمنان با بیان درست حقانیت الهی توانست فضا را کاملاً دگرگون و بر خلاف دشمن کند.

سلیمی، عنوان کرد: سرپرستی و پرستاری حضرت زینب(س) در کوفه و شام، خورشید حقیقت را نمایان کرد و در حفظ و حراست از کاروان اباعبدالله الحسین(ع) جانانه مدیریت کرد و این نوع مدیریت و فداکاری حضرت زینب(س) را می‌توان الگو در قرار داد.

وی در خصوص تلاش جانانه کادر درمان در حوزه پرستاری در دوران کرونا در بیمارستان‌ها، اظهار کرد: تلاش پرستاران و کادر درمان پزشکی بی‌حد و مرز بود و تلاش‌های جامعه زحمت‌کش پزشکی قابل‌تقدیر هستند، اما با کم بوده پرستار در دوران کرونا پرستاران با جان و دل در انجام عملیات جهادی در پرستاری از مردم در صحنه بودند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: به گفته رهبر انقلاب پرستار فرشته نجات بیمار است، این یک تعبیر واقعی در خصوص پرستاران و کادر درمان است، چون هم با جسم و هم با روح بیمار در تماس است لذا پرستاران یک خانواده عظیم محبت هستند.

سلیمی، در خصوص فداکاری جهادی امدادگران و پرستاران در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی فداکاری‌های در خط مقدم جبهه اتفاق می‌افتاد، لذا از جان خود می‌گذشتند تا امدادرسانی کنند، زیر آتش دشمن مجروحان را به پشت خاک‌ریز و محل امن می‌رساند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: البته پرستاران و کادر درمان و آموزش پزشکی این قشر فداکار، مطالباتی از دولت دارند که باید به‌جد پیگیری شود.

انتهای پیام /

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار