رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
استاندار مرکزی:

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی گفت: فرمانداران بر اجرای آزمون‌های نهایی نظارت جدی داشته باشند تا با کمترین مشکل برگزار شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص‌الائمه صبح امروز در جمع فرمانداران استان مرکزی گفت: آزمون‌های نهایی متوسط دوم در سه پایه به مدت ۲۸ روز برگزار می‌شود و طبق دستوری که وزارت کشور داده است استانداری و فرمانداری‌ها نقش بسیار مهمی در خصوص اجرای این آزمون دارند.

وی بیان کرد: این کار بسیار مهم فقط بر عهده آموزش و پرورش نیست برای دولت است و استانداری و فرمانداری در خط مقدم هستند وزارت آموزش و پرورش در کنار ما قرار دارند برای برگزاری موفق و بهتر اجرا شدن این آزمون است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: برای اولین بار از ۳ هزار صندلی برتر نظام آموزشی به استان اختصاص داده‌اند و تمامی استان‌ها سهم دارند.

مخلص الائمه افزود: این آزمون به صورت کشوری اجراء خواهد شد و افزایش سه برابری را دارد لذا بحث امنیتی آزمون بر عهده فرمانداران است که کلیه امور از قبیل سرکشی و هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: با مجوز شورای تامین استان سرکشی فرمانداران از این حوزه‌ها برای هرچه بهتر اجراء شدن آزمون ضروری است، لذا اگر احساس کردند فرمانداران مشکلی در حوزه اجرا وجود دارد سریعاً برطرف و رفع مشکل کنند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: باید همه دستگاه‌ها کمک کنند تا برگزاری آزمون به حد مطلوب برسد و مشارکت همه دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن آزمون اولویت دارد.

مخلص الائمه گفت: در ارتباط با نمایندگان مجلس قائل با هم افزای و ارتباط هستیم لذا سرلوحه قرار دادن سخنان رهبری در خصوص نمایندگان در اولویت است ما هم به کمک می‌آیم و مشارکت برای رفع مشکلات مردم در میدان هستیم.

وی بیان کرد: فرمانداران باید مدیران را با ارتباط چهره به چهره با مردم برای حل مشکلات به چالش بکشند و ترتیب میز خدمت را در خدمت‌رسانی به مردم را آماده کنند، تا فشار از روی استان کم شود چون حجم بلای مطالبات مردم باعث می‌شود بعضی از مردم به جواب سوال خود در استان نرسند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: با تزریق پول و نقدینگی در استان خدمت‌رسانی بیشتری در حال اجرا است، لذا ناترازی‌های شدیدی در استان وجود دارد برای شدت نگرفتن این ناترازی‌ها باید کوشش بیشتری کنیم، ضمن اینکه باید به صورت بسیجی و جهادی وارد میدان شویم تا گره از کار مردم باز شود.

مخلص الائمه تصریح کرد: با سلسله جلساتی که برگزار می‌شود، می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد، سعی بر این داشته باشید اولویت اول حل مشکلات مردم باشد، امکانات محدود هست اما برای دلگرم کردن مردم باید با تمام توان پی‌گیر مطالبات مردم باشید.

وی افزود: فرماندار پشت‌میز نشین نداریم همه باید همکاری کنند با سرکشی، مدیران را بخواهید و مطالبات مردم را طلب کنید مسائل را پیگیری کنید و اولویت‌های خود را باز تنظیم کنید.

استاندار مرکزی اشاره کرد: سخنان رهبر انقلاب در خصوص تبیین اردوهای راهیان نور باید مورد توجه قرار بگیرد و با قوت انجام شود، بسیج و آموزش و پرورش پای کار هستند می‌طلبد تمام دستگاه‌ها پای کار باشند.

مخلص الائمه گفت: مسکن ملی باید با روند بهتری در حال اجرا باشد چرا که این موضوع جزو مطالبات مردم است برای شدت گرفتن این امر فرمانداران به جد پیگیر باشند تا مردم از ما راضی باشند.

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار