رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-10-02 21:33 شماره خبر : 2305 https://diyareaftab.ir/short/4ZPOJ 0
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد:

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: کشور با قوت و قدرت به مسیر رشد و تولید وارد شده و این مهم بیش از پیش خود را در خروجی‌ها نشان می‌دهد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ میرهاشم موسوی، عصر امروز، در آئین رونمایی از تولید اولین دستگاه بیل هیدرولیکی ۷۵ تنی کشور، در شرکت هپکو اراک، گفت: در بخش‌های مختلف، ماهانه ۴۵ هزار میلیارد تومان تعهدات مالی تأمین اجتماعی است که بدون ریالی استقراض از نظام بانکی کشور، پرداخت می‌شود.

وی، افزود: شعار سال کشور، رشد تولید و مهار تورم است که در همه بخش‌های کشور باید به این نکته مهم توجه و عمل شود. زمانی که از تولید صحبت می‌کنیم بدین معنا است که نوعی در اقتصاد کلان در تلاش هستیم که باید ارزش پول ملی و قدرت خرید افزایش یابد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور، افزود: تبدیل منابع کشور در سال‌های گذشته اقدام غلطی بود و قدرت مالی کشور باید در حوزه تولید و صنعت هزینه شود.

موسوی، بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی دو تا سه سال گذشته ماهانه ۲۷ هزار میلیارد تومان مستمری بازنشستگان را پرداخت می‌کرد و هر ماه حدود سه تا پنج هزار میلیارد تومان کسری نقدینگی فراپرداخت حقوق وجود داشت.

وی، ادامه داد: در دولت قبل ۱۰۶ هزار میلیارد تومان از سال ۹۳ تا ۱۴۰۰ به دلیل کسری نقدینگی برای انجام تعهدات، برای پرداخت حقوق و مستمری‌بگیران از بانک‌ها استقراض بی‌رویه کرده بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، در رابطه با عملکرد و رویکرد دولت سیزدهم، عنوان کرد: امروزه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، ۴۵ هزار میلیارد تومان تعهد در سازمان ماهیانه بدون یک ریال اضافه برداشت از نظام بانکی انجام می‌شود.

موسوی، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب، در چند سال اخیر بر جایگزینی معدن و صنعت معادن بجای فروش نفت خام تاکید کرده‌اند و این مهم به اهمیت شرکت هپکو به دلیل ارتباط با این صنعت بسیار مهم افزوده است.

وی، گفت: کشور با قوت و قدرت به مسیر رشد و تولید وارد شده و این مهم بیش از پیش خود را در خروجی‌ها نشان می‌دهد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، خاطرنشان کرد: رونمایی از این بیل مکانیکی در این شرکت به معنی ورود به تولیدات با تناژ بالا در شرکت است.

وی، در پایان با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از سهامداران اصلی این صنعت همانند گذشته با قوت کنار این شرکت خواهد بود، تصریح کرد: به طور قطع، برای توسعه و پیشرفت شرکت هپکو بیش از پیش کنار آن‌ها خواهیم بود تا علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور، در عرصه صادرات نیز حضور را شاهد بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار