رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-01-23 07:01 شماره خبر : 4548 https://diyareaftab.ir/short/VwJwj 0
منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان عالی رتبه کشوری باید مانع‌زدایی اساسی در بخش تولید انجام دهند تا تولید کنندگان بخش خصوصی دلگرم به جهش تولید باشند.

محمد جمالیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص تحقق بخشیدن به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: پیام مقام معظم رهبری در رابطه با خصوصی‌سازی در امر تولید با مشارکت مردم با برنامه‌ریزی قابل اجرا است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بخش خصوصی که در امر جهش تولید وجود دارد بیان کرد: دولت باید به صورت نظارتی در کنار مردم باشد تا به تحقق شعار سال کمک کند.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت باید برای تحقق بخشیدن به شعار سال صنعتی‌سازی تولید را مد نظر قرار دهد، در این راستا لازم است نظارت‌های لازم از سوی کارشناسان انجام شود.

جمالیان تصریح کرد: با توجه به این که استان مرکزی در بحث تولید صنعتی در کشور رتبه‌دار است، اما در میدان بین‌المللی حرفی برای گفتن ندارد، لذا مسئولان باید با برنامه‌ریزی اختصاصی در خصوص موضوعات مختلف در بخش تولید و صنعت را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: سران سه قوه باید با جدیت در امر جهش تولید در مشارکت مردم نقش بسزای داشته باشند تا این امر مقام معظم رهبری اجرایی شود، تا چرخه تولید در کشور با بهترین شکل ممکن به گردش در آید.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولان مربوطه باید برای تحقق بخشیدن به شعار سال در قوانین بازنگری کنند و در بحث تسهیلات کمک حال تولیدکننده باشند.

جمالیان در خصوص ارتباط تولیدکنندگان با مسئولان اظهار کرد: مسئولان عالی رتبه کشوری باید مانع‌زدایی اساسی در بخش تولید را انجام دهند تا تولیدکنندگان بخش خصوصی دلگرم به جهش تولید باشند تا چرخه صنعت با هدایت مسئولان مربوط و مردم با بهترین شکل هدایت شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار