رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-05 02:05 شماره خبر : 347 https://diyareaftab.ir/short/V1Or4 0
وصیت‌نامه شهید «علی حبیبی»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی حبیبی» آمده است: در همه حال خدا را فراموش نکنید زیرا جواب در آخرت سخت است و زیاد قرآن بخوانید و به دستورات آن عمل کنید.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام علی حبیبی در هفتم آبان ماه سال ۱۳۴۴ در روستای محمود آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان ساوه در بین خانواده مذهبی، گرم و صمیمی دیده به جهان گشود، پس از پیروزی انقلاب به صفوف بسیجیان پیوست و در سال‌های دفاع مقدس راهی جیهه شد. چندین بار به جهاد با دشمنان خدا پرداخت و چندی بعد به خیل پاسداران نیک‌اندیش پیوست و به عضویت سپاه درآمد، او گمشده خود را در این نهاد مقدس یافت و لباس سبز پاسداری در راه عقیده، بر تن کرد و عاقبت در دوازدهم اسفند ماه سال ۱۳۶۵در عملیات کربلای ۵ در منطقه باغ رضوان-شلمچه عراق- هنگامی که به عنوان جانشین گردان ولیعصر(عج) در حال خدمت بود از خون وضو ساخت و به دیدار افلاکیان شتافت. پیکر مطهر شهید در زادگاهش به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید:

در همه حال خدا را فراموش نکنید زیرا جواب در آخرت سخت است و زیاد قرآن بخوانید و به دستورات آن عمل کنید، دعا را فراموش نکنید که فقط انسان از راه عبادت به جایی می‌رسد و گرنه راه دیگری ندارد.

شادی ارواح طیبه امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی صلوات

زیاد قرآن بخوانید
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار