رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-05 19:12 شماره خبر : 380 https://diyareaftab.ir/short/VdLAV 0
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور:

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، محور اصلی جوانان هستند و مهم‌ترین شرط آن، دادن مسئولیت به قشر جوان، در عرصه‌های مختلف جامعه است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ سید قاسم قریشی، عصر امروز پنجم مهرماه، در اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب، در مصلای بیت‌المقدس اراک، در راستای بیعت جوانان گام دوم انقلاب، با پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: مردم ولایت‌مدار استان مرکزی در هشت سال دفاع مقدس، گام پرشوری را برداشتند.

وی، افزود: مردم استان مرکزی، از دوران انقلاب اسلامی، تا به امروز، در عرصه‌های جهادی، فرهنگی و اجتماعی، نقش برجسته‌ای داشتند و در دوران دفاع مقدس، علاوه‌بر اعزام فرزندان خود به جبهه، با تلاش و مجاهدت در پشت جبهه، حضور پررنگی از خود برجای گذاشتند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، با بیان اهمیت گام دوم انقلاب، عنوان کرد: این بیانیه توسط رهبر انقلاب اسلامی، بیان شده است که خود نشان‌دهنده یک برنامه دقیق، توسط شخصی دانا است.

قریشی، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر خود، به مرحله تثبیت در قلوب مردم جهان رسیده است و مهم‌ترین راه آن، مبارزه با دشمنان اسلام و مقاومت در برابر انواع مشکلات اقتصادی است.

وی، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، محور اصلی جوانان هستند و مهم‌ترین شرط آن، دادن مسئولیت به قشر جوان، در عرصه‌های مختلف جامعه است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران، بعد از انقلاب اسلامی، دستاورد‌های شگرفی، در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داشته است که از مهم‌ترین آن، مبارزه با نقشه‌های شوم آمریکا و کشورهای اروپایی و بیرون‌ راندن رژیم منحوس شاهنشاهی است.

قریشی، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ملت ایران، مبارزه با استکبار جهانی است‌.

وی، خاطرنشان کرد: ملت ایران علاوه‌بر پیروزی انقلاب اسلامی، توانست، در یک نبرد نابرابر و تحمیلی، به مدت هشت سال، استقامت کند و با همه تحریم‌ها و بدون حمایت هیچ کشوری، نگذارد حتی یک وجب از خاک کشور، به دست دشمن بیفتد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی، عراق محتاج کشورهای دیگر بود، اما ایران توانست با رهنمودهای رهبری فرزانه و با خودکفایی و استقامت مردم، نیازهای خود را برطرف کند.

قریشی، درخصوص دیگر دستاوردهای ملت ایران، بعد از انقلاب شکوه‌مند اسلامی، عنوان کرد: ساخت انواع سد، پل‌های ثابت و متحرک، احداث آب سنگین اراک‌ و همچنین پیشرفت در حوزه‌های پتروشیمی، پزشکی، نظامی، بهداشت، نانو، سلول‌های بنیادی‌ و هوش مصنوعی، از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی، در پایان بیان کرد: برای بهره‌مندی بیشتر از بیانیه گام دوم انقلاب، باید با اعتقاد و روحیه دوران دفاع مقدس و همچنین تکیه بر فرامین رهبری، در تمامی عرصه‌های ملی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار