رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-01-20 06:56 شماره خبر : 4513 https://diyareaftab.ir/short/4Lg1B 0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: ارتقاع رشد اقتصادی در سایه مشارکت حداکثری مردم محقق می‌شود.

بهنام نظری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص راهکارهای تحقق بخشیدن به شعار سال گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمده از حضور با اقتدار مردم در صحنه است، لذا هر جای که مشارکت مردم در آن نقش داشته‌اند و فعال بوده‌اند به بهترین شکل ممکن به ثمر رسید است.

وی بیان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس مردم انقلابی و ولایت‌مدار جانانه از مال و جان خود و فرزندانشان برای اقتدار کشور گذشتند تا زیر سلطه شرورترین دولت‌های متجاوز دنیا نباشند، کشوری که تازه از زیر جوخه رژیم شاهنشاهی خارج شده بود، لذا با مشارکت و وحدت مردم تمام مرزها را تقویت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: در راهپیمایی روز قدس مردم و نیروهای امنیتی، بسیجی، انتظامی و دیگر دستگاه‌های مربوط قضایی جانانه پای کار بودند و با اقتدار پشت ولایت و مردم مظلوم فلسطین با مشت‌های گره‌کرده حمایت خود را از مردم بی‌پناه غزه اعلام کردن، لذا این مشارکت مردم مثال‌زدنی است.

نظری افزود: با توجه به جنگ ترکیبی که وجود دارد این تصویری که از سخنان رهبری استخراج می‌شود، دولت زحمت‌کش و خدمت‌گزار پای کار است، لذا ارتقاع رشد اقتصادی در سایه مشارکت حداکثری مردم است، زیرا اگر دولت مشارکت مردم را در تولید محقق نکند جهش تولید اتفاق نخواهد افتاد.

وی تصریح کرد: دو موضوع را مقام معظم رهبری برای اقتصاد کشور هدف‌گذاری کرده‌اند (جهش تولید) و (مشارکت مردم) که باید با وحدت و همکاری در تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی تحقق پیدا کند تا از این پیچ اقتصادی عبور کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: جهش یعنی یک حرکت پر شتاب در مسیر مطمئن، لذا این مسیر با حضور و مشارکت مردم در کنار دولت کامل خواهد شد، پس تلفیق این دو امر به حول قوه الهی در روند حرکت انقلابی پیش‌گام خواهد بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار