رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-09-28 13:01 شماره خبر : 2214 https://diyareaftab.ir/short/V5aq0 0
29 آذرماه؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اقشار مردم شریف و همیشه در صحنه شهر اراک دعوت کرد با حضور در تجمع ضد صهیونیستی که از ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه 29 آذرماه در محل پیاده‌راه امیرکبیر برگزار خواهد شد، حضور بهم رسانند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم انقلابی شهر اراک برای حضور در تجمع محکومیت کشتار و نسل کشی مردم مقتدر و مظلوم غزه در روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: 

بیش از هفتاد روز سلاخی بی‌امان انسان‌های بی‌گناه، زن و مرد، پیر و جوان و بیش از همه کودکان و خردسالان در مقابل چشمان تمامی جهانیان در جریان است و بزرگ‌ترین نسل‌کشی تاریخ توسط رژیم سفاک اسرائیل در حال وقوع است. 

فلسطین امروز به آیینه‌ای بدل شده تا چهره کریه نظم مسلط بر جهان را نمایان کند و فوج عظیم شهدای غزه، زنان و مردان و کودکان بی‌گناه قطعه قطعه شده، موجی گسترده از خشم و اعتراض را در سرتاسر جهان برانگیخته نمایند. 

امروز انزجار وجدان‌های بیدار از این رژیم کودک‌کش، از جغرافیای جهان اسلام فراتر رفته و بسیاری از پایتخت‌های اروپا و آمریکا را در نوردیده است و گویی پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب، از تاریخ انقضای این رژیم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. 

مردم ایران اسلامی که در همه این روزها، دست از حمایت از آرمان فلسطین برنداشته و قتل عام برادران و خواهران دینی خود را تحمل نکرده و همواره صدای رسای همبستگی خود را آذین‌بخش نبردهای روزمره گروه‌های فلسطینی و مقاومت قهرمانانه آنها کرده است، یکبار دیگر، با برپایی تجمع همبستگی با مردم مظلوم و مبارز غزه، محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فریاد خواهند زد. 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اقشار مردم شریف و همیشه در صحنه شهر اراک دعوت کرد با حضور در تجمع ضد صهیونیستی که از ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه 29 آذرماه در محل پیاده‌راه امیرکبیر برگزار خواهد شد، حضور بهم رسانند و با حضور گسترده و مقتدرانه خود، خواستار قطع آدم‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده غزه شوند.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار