رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-06 10:48 شماره خبر : 378 https://diyareaftab.ir/short/Ng0z4 0
فرمانده ناحیه بسیج ساوه عنوان کرد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: مادران شهدا با صبر و شجاعت بی‌بدیل خود و با الهام از مکتب حضرت زهرا(س) و حضرت خدیجه(س) فرزندان خود را تقدیم راه حق و حقیقت کردند.

به گزارش «دیارآفتاب»؛ علیرضا مهدی، در گفتگو با نار خبر؛ گفت: شجاعت و عظمت شهدا نشات گرفته از مادر ایثارگری است که تربیت چنین فرزندی را به بهترین نحو و با معیارهای اسلامی انجام داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه اظهار کرد: این مادران با صبر و شجاعت بی‌بدیل خود و با الهام از مکتب حضرت زهرا(س) و حضرت خدیجه(س) فرزندان خود را تقدیم راه حق و حقیقت کردند.

مهدی گفت: در دفاع مقدس نیز مادران، فرزندان عزیز خود را به میدان نبرد می‌فرستادند، اما راضی به رضای پروردگار بودند، باید خاطرات مادران معزز شهدا در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت و درج شود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس همه دل در گرو دفاع مقدس داشتند و باایمان و اعتقاد باور داشتند که این جنگ، جنگی مقدس و دفاعی مقدس است که فقط در دفاع از آب و خاک خلاصه نمی‌شود. دفاع از دین، دفاع از ناموس و دفاع از سیره حضرت رسول(ص) و دفاع از مکتب امام حسین علیه‌السلام است، همین نگاه باعث شد زنان ما الگو باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: بامطالعه کتاب «دا» پی می‌بریم که زنان ما در دوران دفاع مقدس چه کردند و چقدر مردانه ایستادند و به زیبایی دفاع کردند و به فرمایش حضرت زینب «ما رأیت الا جمیلا» چیزی جز زیبایی ندیدند.

وی افزود: مهم‌ترین دستاوردی که کشور ما در سال‌های دفاع مقدس به آن دست یافت، این بود که خودکفایی رمز اصلی ایستادگی کشور در برابر تهاجم کشورهای دیگر و دوام سیستم در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار