رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ساوه:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه گفت: وحدت میان مسلمانان و اتحاد بین گروه‌های اسلامی امری اساسی و ضروری جهت تحقق آرمان‌ها است.

به گزارش «دیارآفتاب»؛ حجت‌الاسلام مهدی محمدی در گفتگو با نار خبر؛ ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: همدلی و یکپارچگی امت اسلامی خواست خداوند متعال، قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام(ص) است و باید این وحدت و همدلی مختص یک هفته نباشد بلکه در تمام طول سال باشد.

محمدی بیان کرد: وجود نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله، به عنوان بزرگ‌ترین عامل وحدت بخش در تمام ادوار اسلامی است؛ چون اعتقاد آحاد مسلمانان به آن وجود اقدس، با عاطفه و عشق توأم است.

وی افزود: اصل وحدت و نهی از تفرقه، در همه ادیان قبل از اسلام مورد توجّه و تأکید همه پیامبران الهی بوده است و در برنامه رسالت آن‌ها، دو اصل مهم یعنی برپاداشتن آیین خدا و پرهیز از تفرقه و چنددستگی در دین، همواره مورد سفارش خداوند متعال بوده است که همین اصل راه رسیدن به آرمان هاست.

وی ادامه داد: پیامبر رحمت و عزّت دعوت خویش را با شعار توحید آغاز کرد و تمام همّ و غمّ خویش را بر ایجاد وحدت و حفظ آن در جامعه اسلامی، بنا نهاد.

وی تأکید کرد: تاکنون ۵۷ کشور اسلامی به اتحاد نزدیک شده‌اند و طبق صحبت مقام معظم رهبری اکنون به قله نزدیک شده‌ایم.

محمدی گفت: دنیای اسلام باید اتحادشان را به کسانی که می‌خواهند از آنان استفاده سوء کنند، نشان دهند و در این بین وظیفه ما این است که دشمنان را بشناسیم و بتوانیم با آن‌ها مبارزه کنیم.


انتهای پیام 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار