رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/04/16 Saturday - 2024 06 July السبت ، 30 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-13 09:14 شماره خبر : 6414 https://diyareaftab.ir/short/VJdmp 0
رئیس دفتر نظارت انتخابات استان مرکزی عنوان کرد:

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان مرکزی گفت: تکلیف خود را تا آخرین لحظات انجام دهیم و بحث مشارکت حداکثری در دور دوم بسیار مهم است و از آن مهم‌تر بحث انتخاب اصلح است.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیدرضا مبارک‌آبادی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در رابطه با اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ۸ تیرماه مردم استان مرکزی همزمان با سراسر کشور پای صندوق‌های رای آمدند و برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وظیفه خود را انجام دادند.  

وی افزود: در استان از بُعد نظارت نزدیک به ۷هزار نفر ناظر کار نظارت را انجام داده‌اند و هم در حین و بعد از انتخابات گزارش آنچنانی که در بحث انتخابات تاثیرگذار باشد در استان مرکزی نداشته‌ایم. برخی گزارشات جزئی در روز انتخابات بود که بلافاصله بررسی و سریعا مرتفع شده بود.  

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان مرکزی بیان کرد: در روند سلامت انتخابات استان مشکلی وجود نداشته و گزارشی نیز اعلام نشده است. ضمن اینکه خود نمایندگان نامزدها در بیشتر شعب حضور داشته و تا آخرین لحظات شمارش آرا حضور و این نظارت کنار عوامل را نظارت می‌کردند.  

مبارک‌آبادی عنوان کرد: آن چیزی که مهم است با توجه به اینکه انتخابات به مرحله دوم کشیده شد وظیفه همگان است مخصوصا جوانان و رای اولی‌ها و مردمی که سرنوشت به دست خودشان است. ما باید کار هشتم تیرماه تکمیل کنیم و همچنین رهبر معظم انقلاب فرمودند: «تشییع پیکر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های تکمیل کنیم».  

وی خاطرنشان کرد: با توکل بر خدا همه ما در روز جمعه ۱۵ تیر ماه مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است که تکلیف خود را تا آخرین لحظات انجام دهیم و بحث مشارکت حداکثری بسیار مهم است و از آن مهم‌تر بحث اصلح است. باید هم پرسیده شود و مطالعه و دقت کنیم چه کسانی شعارهای ارزشی انقلاب را نه فقط با عنوان زبان مطرح می‌کند بلکه سوابق گذشته افراد نشان دهنده همه چیز است.  

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان مرکزی گفت: خیلی از افراد هستند می‌گویند ارزش‌ها و کلمه رهبر معظم انقلاب و ولایت را مطرح می‌کنند ولی سابقه آن‌ها چیزی دیگری را نشان دهد. از جوانان خواهش می‌کنم که با مراجعه به سوابق قبلی افراد چقدر گفته‌ها با سوابق قبلی، شعارهای انتخاباتی و عملکرد آن‌ها تطبیق دارد. آینده پیش روی ما آینده مهمی از لحاظ اشتغال، اقتصاد و حتی فرهنگ است. فرهنگ عامل مهمی است که با درست شدن فرهنگ حتی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ما نیز درست خواهد شد.  

مبارک‌آبادی در پایان تصریح کرد: بنابراین باید دقت کرد و پرسیده شود که فرد اصلح را انتخاب کنیم که با رای به فرد اصلح هر کار خیری که ثبت و ضبط شود ما نیز در این کار خیر سهیم خواهیم بود.  

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار