رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/04/16 Saturday - 2024 06 July السبت ، 30 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-13 16:59 شماره خبر : 6471 https://diyareaftab.ir/short/VpoaW 0
رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی:

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: اصلاح‌طلبان در هدفمند کردن یارانه‌ها به دنبال بدترین و غیر اصولی‌ترین روش و آشوب‌زا هستند.

علی یونسی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیارآفتاب»؛ درخصوص ایده گران کردن بنزین توسط مسعود پزشکیان گفت: اصلاح یارانه‌های انرژی یکی از مسائل مهم در کشور است.

وی افزود: حجم بسیار زیادی از یارانه‌ها در حوزه انرژی صرف می‌شود که باعث اعمال فشار زیاد بر اقتصاد است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی بیان کرد: همه دولت‌ها در تلاش هستند که خود را از بار یارانه‌های سنگین انرژی، آرد و نان نجات دهند.

یونسی با توجه به اینکه یکی از مسائل مهم هدفمند کردن یارانه‌ها روش اجرایی آن است عنوان کرد: اصلاح‌طلبان در هدفمند کردن یارانه‌ها به دنبال بدترین و غیر اصولی‌ترین روش و آشوب‌زا هستند، تجربه بنزین ۳ هزار تومانی که حتی رئیس جمهور وقت اعلام می‌کند که خودم هم صبح جمعه فهمیدم بدترین روش در اصلاح یارانه‌ها است.

وی اظهار کرد: افرادی که در کنار مسعود پزشکیان درحال ارائه مشاوره هستند بیار خطرناک و روش اصلاح یارانه‌هایشان بسیار آسیب‌زا است و تلاش می‌کنند که نظام را در یک بنبست تصمیم‌گیری قرار دهند که یا افزایش قیمت‌ها را بپذیرد یا از اصول و آرمان‌های خود کوتاه بیاید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی تصریح کرد: دولت اصلاحات با افزایش ناگهانی و چند برابری قیمت ارز، بنزین، مسکن و افزایش نرخ تورم از ۲۱ درصد به ۶۵ درصد و پاسخگو نبودن، منجربه افول کشور و ناامنی در جامعه می‌شود.

یونسی درخصوص پیوستن آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد دولت حسن روحانی به ستاد انتخاباتی پزشکیان، همان کسی که رکود تورمی شدید طی سال‌های ۹۲ تا ۹۶ را ایجاد کرد و مخالفت با پرداخت یارانه‌ها به مردم بود، بیان کرد: مردم باید از سیاست‌های اصلاح یارانه‌های انرژی با نسخه‌های آقای طیب‌نیا و افرادی که کنار آقای پزشکیان هستند به‌خصوص آقای روحانی بترسند.

وی عنوان کرد: در دولت شهید رئیسی انحراف یارانه‌ی آرد و نان با ایجاد دستگاه‌های کارتخوانی مصرف نان را مدیریت می‌کرد به بهترین‌ شکل حل شد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی اظهار کرد: حرکت پزشکیان برای اصلاح قیمت انرژی، زمینه ایجاد توطعه و آسیب به کشور است.

یونسی تصریح کرد: مردم با انتخاب فردی توانمند که برنامه‌های اجرایی قوی و تست شده با کمک جوانان نخبه که دل در گروه انقلاب و اسلام دارند، سال‌های پیش‌روی کشور را با افزایش قدرت خرید و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی سپری می‌کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار