رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
رئیس اداره آموزش و پرورش فراهان:

رئیس اداره آموزش و پرورش فراهان گفت: امسال با بازگشایی مدارس ۳۷۴ دانش‌آموز کلاس اولی در فراهان به مدرسه می‌روند.

به گزارش «دیارآفتاب»؛ محمدحسن داودآبادی در گفتگو با فراهان خبر، با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: امسال جشن شکوفه‌ها زودتر از اول مهر و برای کلاس اولی‌ها امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی، با بیان اینکه در سال جاری ۳۷۴ دانش‌آموز کلاس اولی هستند، افزود: کلاس هفتمی‌ها نیز امروز به مدرسه می‌روند تا در جشن جوانه‌های مختص به پایه هفتم شرکت کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش فراهان، بیان کرد: دانش‌آموزان و والدین در جشن شکوفه‌ها از نزدیک با محیط مدرسه، کلاس و معلم آشنا می‌شوند و خاطره‌ای فراموش نشدنی از این آغاز زیبا را برای آن‌ها ایجاد خواهد شد.

داودآبادی، با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: ۲۸ کلاس درس مدارس در سال جاری به همت ۶ گروه جهادی از معلمان آموزش و پرورش و ۳ گروه جهادی از دانش آموزان رنگ آمیزی شد.

وی، با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در مدارس گفت: محوطه ۶ مدرسه روستایی که از ابتدای تاسیس آسفالت نشده بودند در این طرح آسفالت شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش فراهان، ادامه داد: توزیع کتاب‌های درسی در مقطع ابتدایی از ۱۵ مرداد ماه آغاز شده و بر اساس لیست و زمان بندی تحویل مدیران مدارس شده است و تنها کتاب هدیه‌های آسمانی در مقطع ابتدایی توزیع نشده است.

داودآبادی، بیان کرد: شهرستان فراهان در ثبت‌نام دانش آموزان و صدور ابلاغ معلمان دارای رتبه سوم استانی است و همچنین تعیین محل خدمت معلمان برای امسال انجام شده است.

وی، در پایان تصریح کرد: ساعت شروع کلاس درس و آغاز فعالیت مدارس با رعایت ساعت مصوب در هر دوره تحصیلی، برای مقطع ابتدایی ۸ صبح و برای مقطع اول و دوم متوسطه ۷:۳۰ صبح است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار