رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی بیان کرد:

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: درخواست داریم در جهت ارائه خدمات جامع‌تر به مردم، در شهرستان‌ها، اداره دادگستری احداث شود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ ولی‌الله بیاتی، صبح امروز، در آئین تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) گفت: مردم‌داری دولت انقلابی و قوه قضائیه از مسائل مهم جامعه است تا انتخاباتی پرشور را رقم زد.

وی، افزود: تعاملات خوب بین دستگاه قضایی، دولت و مجلس شورای اسلامی و امضای تفاهم‌نامه بین دستگاه قضایی و مجلس، می‌تواند به رفع مشکلات مردم کمک کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی، بیان کرد: از مسئولین قضایی درخواست داریم در جهت ارائه خدمات جامع‌تر به مردم، در شهرستان‌ها، اداره دادگستری احداث شود.

بیاتی، عنوان کرد: برای تعامل و انجام خدمت‌رسانی بهتر باید قضات قوه قضائیه و رئیس دادگستری، در مراسمات اجتماعی و در بین مردم حضور داشته باشند.

وی، اظهار کرد: پایداری انقلاب اسلامی ما، با مردم بودن است و در این راستا باید جهت خدمت‌رسانی و رفع نیازهای آن‌ها تلاش کنیم.

در پایان این آیین حجت‌الاسلام «سعید جزایی» به عنوان مدیرکل جدید دادگستری استان مرکزی معرفی و از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام «عبدالمهدی موسوی» تقدیر شد.

همچنین از زحمات ربیع‌الله قربانی نیز تقدیر و حجت‌الله درودگر به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی معرفی شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار