رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-07 13:56 شماره خبر : 8447 https://diyareaftab.ir/short/Vwn6n 0
گزارش تصویری؛

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: زنگ گردشگری، روز شنبه به‌مناسبت هفته گردشگری در مدارس استان مرکزی به صدا در آمد تا دانش‌آموزان با مسائل مرتبط با گردشگری بیشتر آشنا شوند.

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمود مرادی نراقی گفت: آشنایی نسل جوان و نوجوان با اماکن و اهمیت صنعت گردشگری از برنامه‌های اولویت‌دار است و به همین دلیل در گرامیداشت روز جهانی گردشگری دانش‌آموزان استان با مباحث گردشگری آشنا خواهند شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در این مراسم با معرفی برخی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان برای دانش‌آموزان گفت: باید به کودکانمان فرهنگ گردشگری و احترام به طبیعت و چگونگی محافظت از بناهای تاریخی را آموزش بدهیم.

وی ابراز داشت: دانش‌آموزان نسل آینده و سرنوشت ساز برای کشور هستند و باید فرهنگ گردشگری در زمینه‌های مختلف از دوران نوجوانی و جوانی در ذهن آنان نهادینه شود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه زنگ گردشگری، همزمان در مدارس کل استان به صورت نمادین اجرا شد، ادامه داد: امیدواریم با فرهنگ‌سازی در زمینه گردشگری و مشارکت بیشتر مردم بویژه دانش‌آموزان شاهد رونق گردشگری در استان باشیم.
▪️در این مراسم به معلمان و فرزندان شاهد این مدارس لوح و هدیه اهدا شد.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار