رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی بزرگترین رویداد کشاورزی در ۱۴ لغایت ۱۷ آذرماه با حضور شرکت‌های بزرگ از سراسر کشور در نمایشگاه بین‌المللی اراک برگزار می‌شود.

 

به گزارش «دیار آفتاب»؛ حسن میرزاخانی، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی بزرگترین رویداد کشاورزی در استان مرکزی است که در ۱۴ لغایت ۱۷ آذرماه با حضور شرکت‌های بزرگ از سراسرکشور در نمایشگاه بین‌المللی اراک برگزار می‌شود.  

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی افزود: نکته قابل توجه حضور تعداد زیاد غرفه‌های دانش بنیان و دارای اختراعات ثبت شده در این نمایشگاه است.

 

وی ادامه داد: اینگونه نمایشگاه‌ها باعث می‌شوند بازار مصرف داخل از تولیدات با کیفیت داخل کشور مطلع شده و کشورهای خارجی نیز با حضور در نمایشگاه با ظرفیت‌های استان آشنا میشوند؛ ظرفیت‌هایی که می‌تواند توسعه بخش کشاورزی و صادرات بوده و ارزآوری در پی داشته باشد

 

وی افزود: اقدامات عمرانی بسیار خوبی در فضای نمایشگاه بین‌المللی اراک انجام شد و فضا و شرایط نمایشگاه بهبود پیدا کرد، نباید تمامی مدیران استانی تنها در روز افتتاحیه از نمایشگاه بازدید داشته باشند و در روزهای بعد شاهد حضور مدیران در نمایشگاه نباشیم، بلکه باید طوری برنامه‌ریزی شود که روزانه تعدادی از مدیران از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی تصریح کرد: باید کشاورزان، بهره‌برداران و بازدیدکنندگان و مشتریان محصولات کشاورزی بهره‌برداری مناسبی از ظرفیت‌های کشاورزی نمایشگاه داشته باشد، بنابراین باید بهترین کیفیت و خدمات در نمایشگاه عرضه شود.

 

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار