رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-27 02:22 شماره خبر : 202 https://diyareaftab.ir/short/eqvyV 0
استاندار مرکزی مطرح کرد:

استاندار مرکزی گفت: نقش آموزش و پرورش در ساخت آینده کشور بسیار مهم است.

به گزارش دیار آفتاب؛ در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید همایش بیش از ۲۰ هزار نفر از مدیران مدارس سراسر کشور با حضور وبیناری رئیس جمهور و به صورت همزمان در استان مرکزی با حضور استاندار، جمعی از مسئولین و مدیران مدارس استان برگزار شد.

فرزاد مخلص‌الائمه در این مراسم در اراک گفت: آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در ساخت آینده دارد و از این منظر اجتماع مدیران مدارس سراسر کشور در حضور رئیس جمهور کشور یکی از راهبردی‌ترین اجتماعات کشور است.

استاندار مرکزی افزود: امسال دومین سال برگزاری حضوری مدارس پس از یک دوره رکود ناشی از ویروس جهان‌گیر کرونا است و امیدواریم عقب افتادگی‌های ناشی از این دوران را با شتاب مناسب و همت معلمان پرتلاش برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: هر چند اجرای عدالت آموزشی کار بسیار سختی است اما وظیفه داریم در حد توان برای تحقق آن تلاش کنیم و در این راستا تمام امکانات و ظرفیت‌ها را به کار بگیریم.

نوازنی افزود: دبیران توانمند موظف هستند نیمی از موظفی خود را در مدارس عادی تدریس کنند و ما نیز وظیفه داریم علاوه بر تأمین معلمین و مربیان پرورشی، نسبت به نوسازی و تجهیز مدارس حاشیه‌ای و مناطق محروم توجه بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: نسبت به حفظ حریم مدرسه مسئولیم و مدیران مدارس باید از هر لحاظ نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

در پایان این همایش با دستور رئیس جمهور به صورت همزمان از دو هزار مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی بهره‌برداری شد که سهم استان مرکزی ۲۹ پروژه با مجموع ۱۰۵ کلاس، زیربنای ۱۸ هزار مترمربع و سهم ۶۵ درصد مردمی سازی است.

 

 

نقش موثر آموزش و پرورش در ساخت آینده
نقش موثر آموزش و پرورش در ساخت آینده
نقش موثر آموزش و پرورش در ساخت آینده
نقش موثر آموزش و پرورش در ساخت آینده
نقش موثر آموزش و پرورش در ساخت آینده
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار