رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-16 13:39 شماره خبر : 618 https://diyareaftab.ir/short/4P9Me 0
رئیس حوزه علمیه امام(ره) اراک مطرح کرد:

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک گفت: حمله موشکی و پهپادی نیروهای مقاومت در عملیات طوفان‌الاقصی توانست ضربات مهلک و کاری به دشمن اشغالگر وارد کند.

حجت‌الاسلام سید احمد میرمهدی، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ با بیان اینکه نصرت خدا با نیروی مقاومت است، گفت: سالهاست که نیروهای مقاومت فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنگ هستند و علیه کودک کشی و حمله به غیر نظامیان ایستادگی می‌کنند.

وی، با اشاره به حمله موشکی و پهپادی نیروهای مقاومت علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی افزود: نیروهای انقلابی مردم فلسطین پس از سال‌ها ایستادگی با دستان خالی اکنون از تاکتیک و روش اصل غافل‌گیری استفاده کردند و ضربه مهلک و تکان‌دهنده‌ای به رژیم اشغالگر اسرائیل وارد نمودند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی، بیان کرد: با توجه به تصاویر گرفته شده توسط نیروهای اطلاعاتی مقاومت در خاک اسرائیل به وضوح دیده می‌شود که مردم شهرک‌نشین اسرائیل با ترس از اصابت موشک و پهپادهای مقاومت اقدام به فرار کردند.
حجت‌الاسلام میرمهدی، عنوان کرد: حمله موشکی و پهپادی نیروهای مقاومت توانست ضربات مهلک و کاری به دشمن اشغالگر وارد کند و این عملیات، ناکار آمدی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را نشان داد.
وی، ادامه داد: ارتش رژیم اشغالگر که همیشه از قوی بودن در حوزه اشراف اطلاعاتی و امنیتی مغرور بود در عملیات طوفان‌الاقصی ضربه خورد و نتوانست در مقابل نیروهای مقاومت هیچگونه اقدامی کند.
رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک، بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی درواقع شروع و حرکت جریان مقاومت بود که به رژیم اشغالگر اسرائیل بفهماند مقاومت زنده است و توانایی تخریب چندین برابری را نیز در خاک اسرائیل دارد.
حجت‌الاسلام میرمهدی تصریح کرد: تمام انسان دوستان جهان به حمایت از فلسطین برخواستند اما رژیم اشغالگر صهیونیستی با تمام وقاحت، حمله به مردم و غیر نظامیان فلسطین را ادامه داد که نیروهای مقاومت با مشت محکم به دهان رژیم اشغالگر صهیونیستی جواب تمام کشتار مردم بی‌گناه را از دشمن گرفت.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار