رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-02-30 08:45 شماره خبر : 5399 https://diyareaftab.ir/short/VJ537 0
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: الگوگیری از راه و روش ائمه معصومین در زندگی، تاثیر بسزایی در زندگی افراد دارد و باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جوامع بشری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار«نسیم خنداب» ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعات حضرت معصومه(س) و علی بن موسی الرضا(ع) گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی است که سیره و روش ائمه اطهار به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برهمگان تبیین شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: سیره ائمه اطهار(ع) به‌ویژه سیره حضرت معصومه(س) و علی بن موسی الرضا(ع)  بسیار ارزشمند است و باید منشور حقوق بشر در دنیا مبتنی بر آن باشد.

آصفری افزود: الگوگیری از راه و روش ائمه معصومین به‌ویژه حضرت معصومه(س) و علی بن موسی الرضا(ع) در زندگی، تاثیر بسزایی در زندگی افراد دارد و باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جوامع بشری می‌شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتباس از سیره اخلاقی و رفتاری ائمه و نحو برخورد آنان در امور مختلف زندگی، راه را برای ارائه و تبیین الگوی سبک زندگی اسلامی هموار می کند، افزود: منش ائمه اطهار(ع) به‌ویژه حضرت معصومه(س) و علی بن موسی الرضا(ع) دربردارنده تعالیم ارزنده‌ای است که شناخت و عمل به آن منطبق با دستورات حقیقی دین مبین اسلام است.

آصفری تصریح کرد: عدالت، مبارزه با تبعیض، برخورد صادقانه، حمایت از محرومین، احترام به والدین و منزلت زنان و..همه نشات گرفته از سیره ائمه اطهار خصوصا حضرت معصومه(س) و علی بن موسی الرضا(ع) است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: لازم است ابعاد شخصیتی ائمه به‌ویژه حضرت معصومه(س) و علی بن موسی الرضا(ع)  و فرمایشات آنان که دستورالعمل همه مردم است به درستی در دانشگاه‌ها و مدارس تبیین شود و نسل جوان، تحصیل کرده و فرهیختگان باید ارزش‌ها را در جامعه مطرح و بیان کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار