رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-13 00:20 شماره خبر : 1185 https://diyareaftab.ir/short/NKDE4 0
وصیت‌نامه شهید سید «عباس اسکندری»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید سید «عباس اسکندری» آمده است: فرد فرد ما باید با حضور خودمان در پایگاه‌ها آمادگی خود را اعلام داریم و سعی کنیم که هر یک از ما عضوی از پایگاه‌های شهر و روستای خود بوده و باشیم.

شهید والامقام سیدعباس اسکندری فرزند سیدمحمد در اولین روز از آذر ماه سال ۱۳۴۵ در روستای شهابیه (امیریه) از توابع شهرستان خمین، در خانواده‌ای ساده و روستایی دیده به جهان گشود، در دوران جنگ تحمیلی به فرمان امام (قدس سره شریف) لبیک گفت و به عنوان بسیجی گردان روح‌الله (قدس سره شریف) به سوی جبهه راهی شد و در بیست و یکم دی ماه سال ۱۳۶۵ به فیض شهادت نائل آمد. پیکر مطهر شهید در زادگاهش به خاک سپرده شد. یک هفته بعد برادرش نصرالله نیز در همان عملیات به شهادت رسید.

بخشی از وصیت نامه شهید:

قدری بیندیشیم که هدف از تشکیل پایگاه مقاومت در روستاها و شهرها چه بوده است و ماها در قبال آن چه مسئولیتی بر عهده داریم، ما باید به هر نحوی که شده حضور خودمان را در صحنه اعلام داریم و یکی از اهداف تشکیل این پایگاه‌ها، همان در صحنه بودن مردم می‌باشد و فرد فرد ما باید با حضور خودمان در پایگاه‌ها آمادگی خود را اعلام داریم و سعی کنیم که هر یک از ما عضوی از پایگاه‌های شهر و روستای خود بوده و باشیم که با عضو بودن خود در پایگاه‌ها در حقیقت در صحنه بودن خود را اعلام نموده‌ایم.

شادی ارواح طیبه امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی صلوات

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار